داوود آزاد به صحنه می‌رود

داوود آزاد به صحنه می‌رود

داوود آزاد هنرمند موسیقی آیینیجدیدترین کنسرت خود را شامگاه ۳۱ فروردین‌ماه در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به صحنه خواهد برد. در این کنسرت گروه موسیقی «سپهر» قطعاتی از موسیقی عرفانی را اجرا خواهد کرد

سیدسلمان حسینی، پیام شریف‌نژاد، لبیب جذبانی، پرنیان آقایی‌نژاد، راضیه شیخ، رویا ریاضی، داوود خوشنودی، پویا خوشبین، حامد کی‌پور، هدایت اسماعیلی، پدرام محمدنژاد، عرفان حسینی و رمضان ساور در گروه نوازندگان داوود آزاد را همراهی خواهند کرد.  داوود آزاد فراگیری ساز تار را از ۲۰سالگی به‌طور خودآموز آغاز کرد. او از همان ابتدا، برای جست‌وجو و تحقیق در آثار گذشتگان موسیقی تلاش کرد. آزاد جزو معدود هنرمندانی است که آثار تحقیقی خود را بر پنجه و مضراب ساز پیاده کرده است.  این هنرمند موسیقی در نواختن سازهای تار، سه‌تار، عود و رباب، تنبور، دف و کمانچه تخصص دارد و تا‌به‌حال بیش از ۳۰۰ کنسرت در ایران، هند، اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی، استرالیا و... برگزار کرده است. 

فراخوان نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر
فراخوان دوره نخست رویداد ملی حامی هنر با هدف کمک به توسعه صنایع فرهنگی در محورهای ایران باستان، تزئینات اصیل و حفظ طبیعت منتشر شد.نخستین دوره رویداد ملی حامی هنر با هدف کمک به توسعه صنایع فرهنگی و آثار هنری و با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع، فرهنگی، یونسکو و مؤسسه فرهنگی هنری حامی هنر مانا در سطح کشور برگزار می‌شود.این رویداد به‌منظور جمع‌آوری اطلاعات مرتبط با طرح ملی توسعه صنایع فرهنگی وآثارهنری، توانمندسازی علمی و عملی هنرمندان وشرکت‌کنندگان، عرضه آثار وکالاهای هنری دربازارهای داخلی وخارجی، کمک به ارتقای سطح کیفی آثار هنری در سطح بین‌المللی وارائه خدمات تخصصی به شش زبان دنیا دربازارهای جهانی به هنرمندان ودررشته‌های نقاشی، عکاسی، نگارگری، خوشنویسی، چاپ وتصویرگری،گرافیک و طراحی،مجسمه وسرامیک، فرش وگلیم وصنایع دستی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت دراین رویداد می‌توانند به وبسایت حامی هنر به نشانی www.madeinart.ir مراجعه کنند.

وعده صادق در نقاشی‌های کلاسیک
بازآفرینی عملیات وعده صادق با نقاشی‌های شناخته شده جهان این روزها به یکی از موضوعات جالب در فضای مجازی بدل شده است.ترکیب دو تابلوی «شب پرستاره» اثر ونگوگ وتابلوی«جیغ» اثر ادوارد مونک، یکی ازاین تابلوهاست که به‌خوبی حال‌وروز سرزمین‌های اشغالی و بنیامین نتانیاهو را در شب عملیات روایت می‌کند. نخستین بار مهدی سرکانی، پس از عملیات و عکس‌های منتشر شده از آسمان مسجدالاقصی تابلوی «شب پرستاره» اثر ونگوگ را بازآفرینی و در اینستاگرام منتشر کرد و در حال حاضر نیز با ادغام این اثر با تابلوی جیغ ادوارد مونک راوی حال و هوای تحقیرآمیز رژیم صهیونیستی شده است.