آنتن شبکه تهران، انتخاباتی می‌شود

آنتن شبکه تهران، انتخاباتی می‌شود

مراسم قرعه‌کشی پخش برنامه‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی روی آنتن رفت.گفتنی است پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدهای دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین مناظره‌های نامزدهای انتخابات پیش‌رو، این برنامه‌ها ازپنجشنبه 13 اردیبهشت در کنداکتور پخش شبکه تهران سیما قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۳۲ نامزد و در حوزه ورامین، قرچک و پیشوا دو نامزد به رقابت خواهند پرداخت که بر این اساس 34 برنامه تلویزیونی 20 دقیقه‌ای با عنوان «نماینده مردم» برای نامزدهای دور دوم مجلس شورای اسلامی روی آنتن خواهد رفت. این برنامه‌ها به صورت رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در باکس‌های مشخص شده ساعات 9و30، 10و30، 13و30، 15و30 و همچنین 17و30 دقیقه از شبکه تهران سیما روی آنتن می‌رود و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. همچنین تبلیغات دو نماینده شهرستان ورامین نیز روزهای شنبه و یکشنبه 15 و 16 اردیبهشت ساعت 11و30 دقیقه در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد. هشت مناظره برای نامزدهای تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و سه مناظره برای نامزدهای ورامین، قرچک و پیشوا در قالب برنامه «فرصت انتخاب» در نظر گرفته شده که از پنجشنبه 13 اردیبهشت تماشایی می‌شود. بر این اساس مناظره 1 گروه یک‌؛ پنجشنبه ساعت 20، مناظره 1 گروه 2‌؛ جمعه ساعت 15، مناظره 1 گروه 3 و مناظره 1 گروه 4 به ترتیب جمعه و شنبه ساعت 20 از این شبکه پخش می‌شود. مناظره 2 در چهار گروه دیگر نیز از روز یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 20 در جدول پخش این شبکه قرار دارند و سه مناظره برای نامزدهای ورامین، قرچک و پیشوا پیش‌بینی شده که از دوشنبه تا چهارشنبه (17 تا 19) ساعت 11 روانه آنتن می‌شود.

حضور «آقای قاضی» در تلویزیون
فصل دوم مجموعه نمایشی «آقای قاضی» که با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه 121» روی آنتن شبکه دوم سیما خواهد رفت، در ادامه فصل اول این مجموعه ساخته شده و قرار است همچون فصل گذشته به موضوع پرونده‌های قضایی و حل‌و‌فصل آن توسط بهزاد خلج، بازیگر شخصیت اول سریال و قاضی پرونده‌ها بپردازد. بنابر اعلام روابط عمومی شبکه دو، فصل دوم این مجموعه با عنوان آقای قاضی؛ شعبه 121 از امروز13 اردیبهشت و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها از شبکه دو سیما روی آنتن برود.آنچه که از تصاویر منتشر شده و تیزر آن به دست آمده، نشان می‌دهد و فصل دوم آقای قاضی با تفاوت‌هایی نسبت به فصل اول ساخته شده است و در این فصل با جنبه‌هایی از زندگی بهزاد خلج به عنوان قاضی پرونده‌ها نیز آشنا خواهیم شد. یکی دیگر از تفاوت‌های فصل دوم، روایت رخدادهایی است که در راهروها و فضاهای پیرامونی صحن دادگاه شکل می‌گیرد.فصل دوم آقای قاضی به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سیدحسام‌الدین حسینی ساخته شده و سیدمحمد حسینی، سرپرستی گروه نویسندگان را به‌عهده دارد. آقای قاضی؛ شعبه 121، محصول مرکز سیمرغ سازمان صداوسیماست که توسط مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تولید شده است. گفتنی است مرکز رسانه‌ قوه قضاییه همچون فصل اول به‌عنوان ناظر و حامی با سازمان صداوسیما همکاری داشته است.