ادعای نوزادفروشی به‌خاطر خواب‌های مادر

ادعای نوزادفروشی به‌خاطر خواب‌های مادر

خواب‌های زن میانسال باعث شد او از مسؤولان بیمارستانی به اتهام فروش نوزادش شكایت كند. این زن مدعی است پسرش زنده است و به دروغ به او گفته‌اند فرزندش پس از زایمان فوت كرده است.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، دو روز پیش زن میانسالی با حضور در دادسرای جنایی تهران با طرح شكایتی مدعی شد، پسری كه 29 سال قبل در بیمارستانی در تهران به دنیا آمده، زنده است و مسؤولان بیمارستان به دروغ مدعی شده‌اند او فوت كرده است.
با دستور قضایی تحقیقات در این باره آغاز شد و ماموران به تحقیق از شاكی پرداختند. وی به افسر تحقیق گفت: 29 سال پیش باردار بودم و برای زایمان به یكی از بیمارستان‌های تهران رفتم. پسرم به دنیا آمد و  او را حتی بغل كردم و بعد از ساعتی به پسرم شیر دادم. در ادامه یكی از پرستاران نوزاد را از من تحویل گرفت تا به بخش نوزادان منتقل كند. ساعاتی بعد وقتی برای سركشی وضعم به اتاقی كه بستری بودم آمد، مدعی شد نوزادم بعد از چند ساعت از تولدش فوت كرده و طبق قوانین بیمارستان او را دفن كرده‌اند. آن موقع هر چه به آنها گفتم محل دفن نوزادم را به من بگویید، نگفتند. تا چند ماه حالم بد بود. چند سال بعد صاحب  فرزندان دیگری شدیم و در  این 29 سال همیشه اعتقاد داشتم پسرم زنده است و فوت نشده است. بارها خواب دیدم او نزد خانواده‌ای نگهداری می‌شود. 
شاكی زن افزود: چند روز پیش  زنی از اقوام  به خانه‌ام آمدو گفت در این شب‌های ماه رمضان مدام  خواب می‌بیند كه پسرم زنده است و نزد خانواده‌ای زندگی می‌كند. دیگر طاقت نیاوردم و سراغ همان بیمارستانی رفتم كه 29  سال پیش پسرم در آنجا به دنیا آمده بود. از مسؤولان آنجا خواستم كه اگر  پسرم در آن سال فوت شده است محل دفن جسد او یا گواهی مرگش را به من ارائه كنند اما آنها مدعی شدند نمی‌دانند قبر پسرم كجاست و مدارك هم گم شده است.
پس از این شكایت تحقیقات درباره ادعای او آغاز شده و قرار است ماموران از مسؤولان بیمارستان تحقیق كنند.