ایرانپوریان: سپاهان شایسته كسب یك قهرمانی است

ایرانپوریان: سپاهان شایسته كسب یك قهرمانی است



محمد ایرانپوریان، مدافع راست و بازیكن باتجربه سپاهان می‌گوید این تیم، فصل بسیار خوبی را سپری كرده و زمان آن است تا یك قهرمانی به دست بیاورد.  او از قهرمانی در جام حذفی می‌گوید و البته در مرحله نیمه‌نهایی، تیمش باید مقابل پرسپولیس به میدان برود.
ایرانپوریان در این خصوص گفت: «در فصلی كه گذشت، تلاش فراوانی داشتیم ولی در برخی بازی‌ها، اسیر بدشانسی، حواشی و اشتباهات داوری شدیم تا امتیازات مهمی را از دست بدهیم. می‌توانستیم قهرمان شویم چون كاری كه كردیم، كم از قهرمانی نداشت ولی متاسفانه قهرمانی‌مان به فصل‌های آینده موكول شد.»
او در مورد تقابل با پرسپولیس در نیمه‌نهایی جام حذفی، تاكید كرد: «پرسپولیس همیشه تیم بزرگ و قابل احترامی بوده و هیچ كس نمی‌تواند ارزش‌های این تیم را پایین بیاورد اما واقعیت این است كه سپاهان از هر نظر، شایسته كسب یك قهرمانی در این فصل است و ما نمی‌خواهیم شانس خودمان برای قهرمانی در جام حذفی را از دست بدهیم. به همین خاطر با كمك هواداران و تلاش بازیكنان با تمام وجود در نیمه‌نهایی به میدان می‌رویم و انشاءا... بتوانیم با یك برد خوب، همه چیز را تغییر بدهیم. صعود به فینال می‌تواند تا حد زیادی ما را به قهرمانی امیدوار كند.»
ایرانپوریان در نهایت گفت: «مطمئنا در لیگ بعدی اگر همین تیم حفظ شود، اتفاقات بزرگی در اصفهان رخ می‌دهد و سپاهان می‌تواند شانس اول كسب عنوان قهرمانی باشد. باز هم تاكید می‌كنم در این فصل نیز ما می‌توانستیم به قهرمانی برسیم و می‌بینید كه فقط سه امتیاز با صدر جدول فاصله داشتیم. امیدوارم با تدابیر مسؤولان و مدیران باشگاه، در لیگ بعدی با قدرت و سرعت بیشتری به سمت قهرمانی برویم.»