گفت‌وگو با گلریز در برنامه آزادسازی خرمشهر

گفت‌وگو با گلریز در برنامه آزادسازی خرمشهر


شبكه چهار سیما همزمان با فرا رسیدن سوم خرداد، سی و هفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر با تولید و پخش ویژه‌برنامه «میراث ماندگار» این مناسبت را پاس می‌دارد.
به گزارش جام‌جم، میراث ماندگار به تهیه‌كنندگی فرج آلادین، برای پاسداشت این روز ماندگار به سراغ چهره‌های فرهنگی، هنری و نظامی رفته و با آنها درخصوص آزادسازی خرمشهر گفت‌وگو كرده است.
به گفته فرج آلادین، تهیه‌كننده برنامه در میراث ماندگار با سردار یوسف مولایی و سردار مسجدی از فرماندهان و رزمندگان دفاع‌مقدس درباره حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت‌وگو شده است.
همچنین در بخش دیگری از برنامه با محمد گلریز (خواننده انقلابی)، كورش زارعی (بازیگر)، محمود یوسفی (شاعر) مصطفی جعفری (شاعر)، ابراهیم نوروزی‌فر (فعال فرهنگی)، نغمه مستشار نظامی (شاعر) و خسرو عباسی (نویسنده) گفت‌وگو شده است.
مجری این برنامه فاطمه اشكوریان تصاویری از آزادسازی خرمشهر و عكس‌های خاطره‌انگیزی به مهمانان نشان می‌دهد و حس و حال آنها را با دیدن این تصاویر جویا می‌شود.
وی در پایان گفت: كارگردانی میراث ماندگار به‌عهده سعید چهرگانی است و از دیگر عوامل كار عبارتند از: نویسنده و كارشناس: فرج آلادین، تصویربرداران: امید فولادوند، حســـــــین غلامــــــــی و مدیـــــــــر تولید: حسین
بهزادی‌فر.
میراث ماندگار محصول گروه سیاسی شبكه چهار سیماست و روز جمعه (۳ خرداد) ساعت ۱۳ و 45 دقیقه از شبكه چهار سیما پخش می‌شود.