آقای كلین شیت در چارچوب پدیده

سیدمهدی رحمتی با تیم یحیی دو ساله امضا كرد

آقای كلین شیت در چارچوب پدیده

سیدمهدی رحمتی، كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال، با عقد قرارداد رسمی به مدت دو فصل به تیم فوتبال پدیده شهر خودرو پیوست.
این بازیكن 37 ساله با تایید و درخواست یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم، پس از مذاكراتی طولانی با فرهاد حمیداوی، مالك باشگاه شهر خودرو برای لیگ نوزدهم و بیستم به عضویت شهر خودرو درآمد.
رحمتی با ۷۷ بازی ملی در رده بزرگسالان و بیش از ١٥٠ بازی ملی در رده‌های سنی مختلف، به عنوان باسابقه‌ترین بازیكن ادوار لیگ برتر ٤٤١ بار به میدان رفته و با بیش از ۲۰۰ كلین‌شیت، ركورددار تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است. این سنگربان كاركشته با استقلال و سپاهان، ٤ بار جام قهرمانی لیگ برتر و ٢ بار جام قهرمانی حذفی را به بالای سر برده است.
رحمتی در فصل گذشته در استقلال عملكرد قابل توجهی داشت و در ۱۷ بازی كه به میدان رفت، موفق شد ۱۲ بار دروازه‌اش را بسته نگاه دارد. با وجود این عملكرد خوب و با این‌كه علی خطیر طی روزهای گذشته مقابل ساختمان باشگاه استقلال اعلام كرد رحمتی در جمع آبی‌پوشان باقی خواهد ماند، اما دروازه‌بان استقلال ترجیح داد پس از چهار سال حضور در دروازه استقلال، فصل آینده در مشهد توپ بزند.
رحمتی طی هشت سال اخیر فقط یك سال پیراهن شماره یك پیكان را تن كرد و در هفت  سال دیگر، مرد شماره یك دروازه استقلال بود. او پیشتر نیز دو فصل در استقلال، بازی كرده بود تا در مجموع 9 سال از دوران 19 ساله فوتبال حرفه‌ای‌اش را در باشگاه آبی پوش تهرانی سپری كرده باشد. حالا پدیده مشهد ششمین تیم دوران فوتبالی سیدمهدی رحمتی به‌شمار می‌رود. فجرسپاسی (چهار فصل - 68 بازی)، سپاهان (سه فصل - 116 بازی)، مس كرمان (دو  فصل 67 بازی)، پیكان (یك فصل- 30 بازی) و استقلال (9 فصل - 258 بازی) تیم‌هایی هستند كه رحمتی از نخستین دوره لیگ برتر تا كنون در دروازه آنها ایستاده است.
حالا با جدایی رحمتی از استقلال، شرایط برای تمدید قرارداد سید حسین حسینی هم فراهم است. حسینی چند روز پیش در گفت‌وگویی مدعی شد تنها در صورتی در استقلال خواهد ماند كه به عنوان دروازه‌بان اول برای آبی‌پوشان بازی كند و حالا با توجه به جدایی رحمتی باید دید گلر ۲۷‌ساله استقلال چه زمانی قراردادش را تمدید خواهد كرد؟