اهمیت جیسون رضاییان شوخی نیست

اهمیت جیسون رضاییان شوخی نیست


پیام دهكردی بازیگر نقش مایكل هاشمیان (جیسون رضاییان) گفت: واقعیت این است كه اگر خوشبختی در كار نمایشی رخ می‌دهد حاصل تلاش همه عوامل است. وقتی اموال و كارهای مسؤولان رصد می‌شود برای این است كه اعتماد مردم سلب شده است. من دوست دارم گاندو همین یك فصل باشد و دیگر شاهد پاكدستی همه باشیم. گاندو برای نخستین بار گفته است می‌توانی ظاهر خوبی داشته باشی اما دزد و خائن باشی.
او در پاسخ به میزان فشارهایی كه در فضاهای مختلف از سیاسی گرفته تا ایفای نقش برای او وجود داشت به جام‌جم گفت: بله، این فشارها برای همه عوامل بود ولی من در تمام این سال‌ها سعی كرده‌ام تا به گونه‌ای زندگی كنم كه باور و اعتقادم است، بنابر این اگر این نقش را بازی كردم هم برای وطنم بوده و به صراحت گفتم كه من فرزند این سرزمینم و وظیفه‌ام این است كه چنین نقشی را برای كشورم ایفا كنم. این شخصیت یكی از موثرترین شخصیتهای تاریخ معاصر كشورماست و اهمیت آن شوخی نیست.
او اضافه كرد:تلاش من این بودتا این نقش را جوری بازی كنم كه بتوانم در دنیا از آن دفاع كنم نه تنها در خاك ایران و در این شرایط، به طوری كه اگر صد سال دیگر به آینده یا عقب برویم، حتی در یك كشور دیگر، من جیسون رضاییان را همین‌گونه بازی می‌كنم.