احتمال تعطیلی كتابفروشی گلزار شهدا

احتمال تعطیلی كتابفروشی گلزار شهدا


احتمالا در جریان كتابفروشی كتابستان شهدا هستید كه گزارش رفتیم و اعلام كردیم در شرف تعطیلی است. حالا پس از اتفاقاتی كه برای كتابستان شهدا رخ داد و از تعطیلی نجات یافت، این بار خبر تعطیلی فروشگاه نشر شاهد
به گوش می‌رسد.
آن‌طور كه فارس نوشته، ظاهرا
 قرار است این محل به سایت تبدیل شود. محمد عامری، مدیر فروشگاه هم توضیح داده كه بیش از یك سال از زمانی كه مؤسسه فرهنگی - هنری شاهد منحل شده (ما زیرمجموعه آنها و آنها زیرمجموعه،  بنیاد شهید بودند)، به ما خبر دادند فروشگاه‌های نشر شاهد به پشتیبانی بنیاد شهید استان تهران واگذار شده و آنها هم در حال تخلیه مغازه‌ها هستند. یك‌سال است پیگیری كردیم، اما هربار صحبت از تخلیه بود.
او با اشاره به این‌كه هفته گذشته تماس گرفته شد تا فروشگاه تعیین تكلیف و تخلیه شود، گفت: فروشگاه ما در گلزار شهدا فعال است و بنده از سال ۷۹ در آن مشغول به كارم. الان كتاب‌های بالغ بر ۲۰ ناشر بزرگ دفاع مقدس را ارائه می‌دهیم مثل روایت فتح، سوره مهر، نشر شاهد، واهه، تقدیر، نارگل، شهید كاظمی، كتابستان، نشر معارف كه درمجموع بالغ بر ۷۰۰ عنوان كتاب با محوریت شهدا را شامل می‌شود.
عامری خاطر‌نشان كرد: ما با معاونت فرهنگی بنیاد شهید صحبت كردیم، آنها بر نظارت كار تأكید كردند و این‌كه بنیاد شهید استان تهران هم از تغییر كاربری این فضا و تخلیه خبر داد. هنوز زمانی را برای تخلیه اعلام نكرده‌اند، اما مذاكره مسالمت‌آمیز به نتیجه نرسید و به‌زودی باید فروشگاه تخلیه شود.