گمانه‌زنی از طراحی نسل جدید هیوندای توسان 2021

گمانه‌زنی از طراحی نسل جدید هیوندای توسان 2021


هیوندای پس از گسترش سبد محصولات شاسی‌بلند خود با معرفی دو مدل جدید Venue و پالیسید، اكنون به فكر تولید نسل جدید یكی از معروف‌ترین محصولات خود افتاده است. به‌گزارش پدال، حدود دو سال تا معرفی چهارمین نسل هیوندای توسان باقی مانده اما قبلاً تصاویر جاسوسی این كراس‌اوور در رسانه‌ها منتشر شده است.
اكنون وبگاه روسی Kolesa.ru تصمیم گرفته به‌صورت دیجیتال این خودرو را به تصویر بکشد. از آنجا كه دیگر شاسی بلندهای جدید این خودروساز كره‌ای از زبان طراحی غیرمرسومی استفاده می‌كنند، بنابراین عرضه كراس اوور فشرده (كامپكت) این برند با همین زبان طراحی امری منطقی به نظر می‌رسد. به همین خاطر طراحی‌های یاد شده بر پایه جدیدترین تصاویر جاسوسی و پیش‌بینی تغییرات طراحی وسیع دومین محصول پرفروش هیوندای در آمریكای شمالی شكل گرفته‌اند.
آرایش دوگانه چراغ‌های جلو همراه دسته نورانی نازك بالایی در دیگر شاسی بلندهای این شركت نیز دیده شده‌اند. جلوپنجره بزرگ توسان با الگوی متمایز نیز مشابه خودروی مفهومی گرند مستر بوده است.
طراحی نمای پشت هیوندای توسان جدید تاكنون به‌صورت یك راز باقی مانده، زیرا خودروهای پیش‌تولیدی رؤیت شده از پوشش استتاری زیادی استفاده كرده‌اند؛ اما در رندر منتشر شده ظاهر مرسوم‌تری می‌بینیم. البته قضاوت نهایی درباره این طراحی را به زمانی موكول می‌كنیم كه پیش‌ساخته‌هایی با پوشش استتاری كمتر را ببینیم.
هیوندای پیشتر قول داده بود با طراحی‌های خود افراد را میخكوب كند. بنابراین به جرات می‌توان گفت توسان 2021 دیگر یك كراس اوور با طراحی مرسوم نخواهد بود. همچنین این خودرو از دیگر محصولات قدبلند هیوندای هم متمایز خواهد شد و یك كونای بزرگ‌تر یا پالیسید كوچك‌تر نخواهد بود، زیرا این برند شرقی می‌خواهد توسان هویت خاص خودش را داشته باشد.