آقا كـالدرون؛ هواداران ناراضی‌اند!

پروین: خیالم از انصاری‌فرد راحت است

آقا كـالدرون؛ هواداران ناراضی‌اند!

 علی پروین سال‌ها از سرمربی و بازیكن گرفته تا مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بوده و با تمام ریزه‌كاری‌های فعالیت در این باشگاه آشناست. او به واسطه مدت‌ها كار مستمر در پرسپولیس و جام‌هایی كه با این تیم به‌دست آورده، شرایط بازی‌ها و حساسیت‌های روی سكوها را درك می‌كند. از این رو در گفت‌وگو با خبرنگار جام‌جم معتقد است گابریل كالدرون نباید بیش از این زمان را از دست بدهد.
با او برای دقایقی به صحبت پرداختیم؛ پروین در این خصوص گفت: «وقتی برانكو از پرسپولیس رفت مسؤولان باشگاه سراغ چند مربی خارجی رفتند. یادم هست كه حتی می‌خواستند مربی ایتالیایی بیاورند، اما در نهایت رسیدند به همین آقای گابریل كالدرون. آنها گفتند كالدرون كارنامه دارد، در كشورهای خلیج فارس كار كرده و كلی قهرمانی به دست آورده است. به همین علت همه به او اعتماد كردند. انصافا كالدرون مربی باتجربه و خوبی است. ما چند بار با هم دیدار داشتیم و حرف زدیم. آنجا بود كه متوجه شدم كالدرون می‌تواند به پرسپولیس كمك كند.»
پروین اضافه كرد: «با این حال كالدرون نباید زمان را از دست بدهد. ما هم می‌گوییم او مربی خوبی است و البته نتایج بدی هم نگرفته ولی هواداران ناراضی هستند و باید هر چه زودتر كاری كند تا پرسپولیس را به شرایط عادی برگرداند. من هیچ وقت دست از حمایت كالدرون و هر كسی كه در پرسپولیس فعالیت می‌كند، نمی‌كشم و هنوز هم می‌گویم به كار كالدرون ایمان دارم. او تازه آمده و نیاز به زمان دارد ولی امیدوارم خودش هم این زمان را از دست ندهد. بالاخره همه می‌دانیم كه هر بازی یك فرصت است و پرسپولیس دیگر نمی‌تواند امتیازی از دست بدهد. ببینید تیم‌های دیگر چطور دارند امتیاز می‌گیرند. فقط شش هفته از بازی‌های لیگ گذشته و پرسپولیس سه‌بار شكست خورده است. البته من مطمئن هستم با این بازیكنانی كه پرسپولیس دارد، در باقی بازی‌ها از این رو به آن رو می‌شود ولی همان‌طور كه گفتم در شرایط فعلی فقط باید حواس همه به زمان باشد كه مبادا بیش از این تیم آسیبی
ببیند.»
 پروین با اشاره به حضور محمد حسن انصاری فرد در كادر مدیریتی پرسپولیس گفت: «حضور انصاری‌فرد در باشگاه خیالم را راحت می‌كند. بالاخره محمدحسن شاگرد خودم بوده و من هم كاملاً او را می‌شناسم و می‌دانم برای كمك به پرسپولیس آمده است. او برنامه‌های زیادی دارد. حتی می‌خواهم بگویم ای كاش زودتر هم می‌آمد، ولی حالا هم دیر نشده و می‌تواند كارهای بزرگ انجام بدهد. انصاری‌فرد چهره‌ای پرسپولیسی است و باید مورد حمایت قرار بگیرد. همه دوست دارند پرسپولیس با مدیریت انصاری‌فرد نتیجه بگیرد. بازیكنان هم باید ان‌شاءا... با توان بیشتر و تمركز بیشتری به زمین بروند چون همان‌طور كه گفتم پرسپولیس دیگر زمانی ندارد كه بخواهد امتیاز از دست بدهد.
از این به بعد فقط بچه‌ها به برد فكر كنند و دنبال حواشی یا اتفاقات گذشته نباشند.»
چهره نامدار فوتبال ایران در نهایت درخصوص فهرست بازیكنان پرسپولیس هم این طور واكنش نشان داد: «تیم پرسپولیس برای قهرمانی هیچ كم و كسری ندارد. در همه پست‌ها بازیكنان و مهره‌های فوق العاده‌ای در این تیم بازی می‌كنند. البته چند مصدومیت و محرومیت هم به ضرر پرسپولیس شد ولی به هر حال این تیم پرسپولیس است كه میلیون‌ها هوادار دارد و مردم چشم‌شان به نتایج این تیم است. همه دوست دارند پرسپولیس بازی‌هایش را ببرد و نتیجه بگیرد. به همین علت فكر می‌كنم این تیم با وجود كم و كاستی‌هایی كه دارد، باید موفق شود. بحث بازیكنان خارجی هم مطرح شده كه باید بگویم بعضی از آنها چندان به درد تیم نمی‌خورند، اما چاره‌ای نیست؛ باید همه در كنار هم پیش برویم. ما و سایر پیشكسوتان كه در جبهه پشت سر تیم هستیم، وظیفه حمایت داریم. حتماً همه حمایت می‌كنیم و بازیكنان و مربیان هم ان‌شاءا... بیشتر تلاش كنند تا پرسپولیس دیگر امتیاز از دست ندهد.