پاسخ منفی برانكو به تراکتور

پروفسور فقط نیمکت تیم ملی را می‌خواهد

پاسخ منفی برانكو به تراکتور

بعد از جدایی مصطفی دنیزلی از تیم فوتبال تراكتور همه نگاه‌ها به گزینه‌های دم دستی باشگاه بود. برانكو ایوانكوویچ یكی از این گزینه‌هاست كه در ابتدای فصل از سوی نماینده باشگاه تراكتور با او مذاكرات كاملی انجام شده بود اما در نهایت طرفین برای شروع همكاری به نتیجه نرسیدند و این همكاری شكل نگرفت. با این حال برانكو همچنان گزینه باشگاه بود. پس از آن كه جدایی دنیزلی از تراكتور قطعی شد، واسطه‌ای از سوی باشگاه برای شروع دوباره مذاكرات با برانكو تماس‌هایی برقرار كرد.
 سرمربی پیشین پرسپولیس كه فاتح سه دوره اخیر لیگ برتر بود، در پاسخ به این تماس‌ها، موضوع مهمی را مطرح كرد. او گفت: «نمی توانم فعلا جوابی به این پیشنهاد بدهم. دلیلم كاملا مشخص است. از پرسپولیس به فیفا شكایت كرده‌ام و تا زمانی كه تكلیف این پرونده روشن نشود، با هیچ تیم ایرانی دیگری مذاكره نمی‌كنم.»
او به تمام پیشنهادات خود پاسخ منفی می‌دهد و می‌گوید تا وقتی پرونده شكایت باشگاه پرسپولیس بسته نشده، امكان ندارد پیشنهاد دیگری را بپذیرد. حالا هم در بحث با تراكتور، این موضوع را تكرار كرد تا بتواند با ایجاد فشارهای داخلی، به طلب خود از پرسپولیس برسد. تا وقتی پولی نگیرد، حتی به ایران هم سفر نمی‌كند. از سوی دیگر، تراكتور پول‌های كلان و سرمایه قدرتمندی در اختیار دارد، اما این‌كه آنها حاضر می‌شوند برانكو را با شرایط جدید پیدا كرده و مذاكرات را دنبال كنند یا نه، هنوز مشخص نیست. برانكو قبلا گفته بود حوصله افتادن در مسائل حقوقی را ندارد ولی حالا كه كار به اینجا رسیده، با تمام وجودش راهی فیفا می‌شود و قدرت وكلایش را به كار می‌گیرد تا حقوق و غرامت خود از پرسپولیس را دریافت كند.