اصلا برای استقلال شرط نگذاشتم

استراماچونی سفر خلیل‌زاده را تكذیب كرد!

اصلا برای استقلال شرط نگذاشتم

از نظر هواداران استقلال این روزها اتفاقات عجیب زیادی در این باشگاه رخ می‌دهد. سه‌شنبه رئیس هیات مدیره استقلال در حالی كه در فرودگاه اصلا حواسش به دوربین نبود و خبر نداشت كسی از او عكس می‌گیرد، راهی تركیه شد. به محض این‌كه رفت، تصویر اسماعیل خلیل‌زاده همه جا پخش شده كه عكاسی ناخوادآگاه او را شكار كرده است. تمام رسانه‌ها خبر دادند كه دیروز خلیل زاده و استراماچونی پای میز مذاكره نشسته‌اند. كامران منزوی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال هم سریعا از فرصت استفاده كرد و در مصاحبه‌ای اعلام كرد او صبح برمی‌گردد؛ یعنی دیروز صبح.
دیروز صبح اما مشخص شد اصلا روح استراماچونی از جلسه با باشگاه خبر ندارد. این مربی كه از چنین موضوعی تعجب كرده بود، گفت: «من در رم هستم و اصلا جلسه و قول و قراری با مسؤولان باشگاه استقلال ندارم!» استراماچونی در پاسخ به این سوال كه آیا قرار است به باشگاه استقلال بازگردید، مكثی كرد و جواب داد: «من همه چیز را به وكلایم سپرده‌ام. آنها هستند كه به من می‌گویند كی برگردم. به محض این‌كه بگویند مشكلات حل شده من با اولین پرواز دوباره به ایران بازخواهم گشت.»
سرمربی ایتالیایی استقلال بلوكه شدن حساب هایش در این كشور را تائید كرد و ادامه داد: «بله، این اتفاق برایم افتاده است. یكی از مشكلات اصلی من همین مساله است.»
او همچنین خبر داد با بازیكنان در ارتباط است و حتی قبل از بازی با پیكان هم با وریا غفوری صحبت كرد. استراماچونی در این باره گفت: «پیش از آن مسابقه با وریا حرف زدم و نكاتی را درباره تركیب به او گفتم.»
در حالی كه این روزها شایعات زیادی درباره مذاكرات این مربی با باشگاه الغرافه قطر مطرح است، او كلا مذاكرات را تكذیب كرد و در این باره توضیح داد: «من با هیچ تیمی مذاكره نكردم. نكته اینجاست كه از داخل باشگاه هم با هیچ‌كس صحبتی نداشته‌ام.»
او در پاسخ به این سؤال كه بعضی‌ها می‌گویند رفتار شما و ترك تیم قبل از بازی پیكان غیر‌حرفه‌ای بود، این‌گونه جواب داد: «رفتار باشگاه استقلال غیر‌حرفه‌ای‌تر بود. ما سه نوبت به باشگاه درباره مسائل مالی هشدار دادیم و دیگر راهی برایم باقی نمانده بود. وكیلم گفت كه دیگر در تمرین استقلال حاضر نشوم.»
این روزها درباره شرط و شروط استراماچونی هم بحث‌های زیادی مطرح است. وقتی در این باره از او سؤال شد، همه چیز را تكذیب كرد و گفت اصلا پیشنهاد نداده قرارداد یكساله شود: «من اصلا درباره هیچ موضوعی با استقلال صحبت نكردم. قرار شد مشكلات مالی‌ام را حل كنند. پولی كه می‌خواهند به من بدهند باید از راه درست به من پرداخت شود و به تایید فیفا برسد.»  /رادیو ملی ایتالیا