شهادت سردار سلیمانی، فروپاشی آمریكا را سرعت می‌بخشد

شهادت سردار سلیمانی، فروپاشی آمریكا را سرعت می‌بخشد


 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دكتر علی عسكری در پیامی‌به مناسبت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان كرد: آمریكا شكست‌های بیشتری را تجربه و این جنایت، فرآیند افول و فروپاشی قدرت آمریكا را سریع‌تر خواهد كرد.
متن پیام دكتر علی عسكری به مناسبت شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی به این شرح است:
بسم رب الشهدا و الصدیقین
شهادت سردار بزرگ سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی را به محضر مبارك حضرت بقیه‌ا... الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای، همه مستضعفان و آزادگان جهان اسلام و ملت بزرگ ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزمان او در سپاه قدس و خانواده ایشان تبریك و تسلیت عرض می‌نمایم.
شهید قاسم سلیمانی قهرمان و مجاهد پرافتخار و بزرگ دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت و مجاهد بین‌المللی بود كه نقش اصلی را در اضمحلال و شكست داعش وابسته به آمریكا، این شیطان بزرگ، صهیونیسم و همپالگی‌های منطقه‌ای آن در عراق و سوریه داشت و محل كینه و عداوت شیطان بزرگ بود.
اگرچه شهادت آرزوی دیرینه شهید سلیمانی عزیز بود، اما آمریكا و رئیس جمهور جنایتكارش، مسؤول اصلی این جنایت تروریستی دولتی است و باید پاسخگوی این جنایت ضدبشری در قبال ملت ایران و ملت عراق باشد.
سردار قاسم سلیمانی محبوب قلوب ملت ایران و مردم ستمدیده و مظلوم جبهه مقاومت بود. شهادت او در كنار ابومهدی المهندس، فرمانده شهید حشدالشعبی عراق در ارتقای توانمندی جبهه مقاومت تاثیرگذار خواهد بود و ملت عراق در كنار ملت ایران نیز انتقام خود را از آمریكای جنایتكار خواهند گرفت.
این حادثه خباثت‌آلود و جنایتكارانه نقطه عطف تاریخی در اوج‌گیری مبارزات ضدآمریكایی در منطقه خواهد بود؛ آمریكا شكست‌های بیشتری را تجربه خواهد كرد و فرآیند افول و فروپاشی قدرت آمریكا را تسریع خواهد كرد.