فراخوان دومین مسابقه گردشگری جهانی غذا

فراخوان دومین مسابقه گردشگری جهانی غذا


اگر اهل مسابقه و جایزه، آن‌ هم از نوع جهانی‌اش هستید، ادامه این خبر را حتما بخوانید. سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با همكاری مركز آشپزی باسك دومین رقابت جهانی برای استارت‌آپ‌های گردشگری غذا را كلید زده است.
این رقابت‌ها در دو دسته «استارت‌آپ‌ها» و «نوآوری اجتماعی» برگزار می‌شود. در دسته استارت‌آپ‌ها، پنج مورد از 20 استارت‌آپِ برگزیده از سوی هیاتی از متخصصان بین‌المللی و سهامدارانِ بخش گردشگری غذا انتخاب می‌شوند. سپس این پنج فینالیست از اول تا سوم ژوئن سال 2020 سفری به فلندرزِ بلژیك خواهند داشت تا ایده خود را به متخصصان، دولت‌ها، رهبران صنعتی و سرمایه‌گذاران بین‌المللی در ششمین فروم جهانی گردشگری غذا ارائه بدهند.
استارت‌آپِ برنده این فرصت را خواهد داشت كه كار خودش را در سطح جهانی عرضه كند و با كمك متخصصان سازمان گردشگری غذا و مركز آشپزی باسك، اثرگذاری آن را دوچندان كند. هزینه‌های این سفر و كمك‌های سازمان جهانی گردشگری تا سقف 3000 یورو از طرف این سازمان حمایت خواهد شد.  در بخش «نوآوری اجتماعی»، بعد از ارسال پیشنهادها و تایید اثرگذاری آنها از سوی متخصصان، آنها در ششمین فروم جهانی گردشگری غذا، از اول تا سوم ژوئن 2020 در فلاندرزِ بلژیك ارائه خواهند شد.
یك برنامه كاری برای طراحی یا پیاده‌سازی یك پروژه آزمایشی با كمك متخصصان حوزه‌های خاصِ باسك تدوین می‌شود. در انتها پروژه در شبكه مخاطبان باسك و با كمك ابزارهای دیجیتالی موجود به عرضه عموم خواهد رسید.
رقابت‌ها در هر دو بخش از 28 ژانویه 2020 شروع خواهد شد و متقاضیان تا ششم آپریل 2020 فرصت دارند طرح‌های خود را ارسال كنند. برای كسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت میراث آریا مراجعه كنید./ میراث آریا