وایتکس بزن، کرونا نگیر!

ریسه

وایتکس بزن، کرونا نگیر!

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا باز هم با نظرات غیرکارشناسانه خود به موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی جهان تبدیل شد. او در اظهار‌نظری عجیب از مردم خواست برای از بین بردن ویروس کرونا به خودشان موادضدعفونی‌کننده تزریق کنند! او این حرف را در کنفرانس خبری زد و همان زمان واکنش چهره اطرافیانش در برنامه دیدنی بود! این اظهار‌نظر که با انتقاد شدید جامعه پزشکی روبه‌رو شد و حتی سیاسیون دیگری نسبت به آن واکنش نشان دادند که مردم لطفا این توصیه را عملی نکنید! با این‌حال مرکز کنترل سموم وزارت بهداشت آمریکا در نیویورک اعلام کرده بیش از ۲۰ نفر به خاطر مسمومیت با مواد ضدعفونی‌کننده به بیمارستان منتقل شده‌اند. در این بین کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز نسبت به این صحبت‌های عجیب واکنش نشان داده‌اند که در ادامه برخی از آنها را می‌خوانیم:

‏ فروزش: ترامپ دیده تو این مدت‌‌ فقط روزی هزار نفر از کرونا میمیرن، راضی نشده! گفته مردم آمریکا‌ مواد ضدعفونی بخورن و تزریق کنن! همین‌قدر مسؤول و دلسوز.
‏ محمد: فکر کنم دموکرات‌ها امروز امیدوار شدند، اگر حتی یک‌سوم طرفدارای ترامپ هم ‌وایتکس تزریق‌ کنند، قطعا جو بایدن رای می‌آورد!
‏ متین: شما یه لحظه تصور کنید به جای ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، یه آدم گمنام ایرانی می‌گفت وایتکس تزریق کنید تا ویروس‌هاتون زودتر بمیرن! غیر از اینه که خودمون رو بدبخت‌ترین آدم‌های روی زمین می‌دونستیم که با چنین افرادی هموطن شدیم.
 باران: خانم دکتر Brix Scarfs حاضر در کنفرانس خبری ترامپ نوشته؛ ‏«وایتکس نخورید... دست‌های لعنتی‌تون رو بشورید و خونه بمونید!»
‏ ارژنگ: سازمان بهداشت ایلینوی می‌گه در چند روز اخیر تعداد زیادی تماس در مورد کسانی دریافت کرده که محصولات ضدعفونی‌کننده از جمله سفیدکننده (وایتکس) خوردن!
‏ میلاد فیضی: هروقت می‌خوام از مسؤولان خودمون گلایه کنم، ترامپ سورپرایزم می‌کنه، کلا برنامه عوض می‌شه! ترامپ گفته برای مقابله با کرونا، مواد  ضدعفونی‌کننده تزریق کنید. فکر کنید طرف وایتکس بزنه تو شاهرگ‌!
ترسا: به نظرم ترامپ از گرفتن جایزه صلح نوبل ناامید شده و دیگه گولّه کرده واسه نوبل پزشکی.
کاوش: فقط 100 مورد مسمومیت در مریلند بعد از توصیه وحشتناک ترامپ...!کاخ سفید برای توجیه صبحت های ترامپ دست و پا می‌زند!