کدام نامه؟شاید در ترافیک مانده‌است!

واکنش وزارت ورزش به تهدید ۴ باشگاه لیگ‌برتری برای انصراف از لیگ

کدام نامه؟شاید در ترافیک مانده‌است!


4 تیم لیگ‌برتری و ارسال نامه‌ای به وزارتخانه و درخواست تعطیلی رقابت‌های لیگ‌برتر.نامه‌ای که طبق ادعای معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش هنوز به دست آنها نرسیده‌است.همین چند روز پیش بود که چهار باشگاه تراکتورسازی، ماشین‌سازی، نساجی و شهر‌خودرو در نامه‌ای به وزیر ورزش و جوانان  خواستار پاسخگویی این وزارتخانه نسبت به ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر شدند.آنها این نامه را در رسانه‌های خودشان هم منتشر و تهدید کردند اگر سازمان‌لیگ و فدراسیون‌فوتبال اصرار به ادامه بازی‌های لیگ داشته باشند از حضور در این رقابت‌ها انصراف می‌دهند؛ نامه‌ای که علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای درباره‌اش می‌گوید:«هنوز که به دست ما نرسیده است.»
او این را گفت و ادامه داد:«نامه چهار باشگاه تا الان به دست ما نرسیده است. شاید کسی که قرار بوده این نامه را بیاورد گرفتاری‌اش زیاد بوده و احتمالا در ترافیک مانده است! شاید هم نامه در مشهد، تبریز یا قائمشهر گیر کرده است. نمی‌دانم اصل نامه کجاست.»
معاون وزیر ورزش و جوانان که مهمان تلفنی برنامه «ورزش و مردم» بود، ادامه داد:« ما در وزارت ورزش، وزارت بهداشت و ستاد کرونا سیاست‌گذار هستیم و مجری نیستیم. آنچه تصمیم گرفتند این بود که تمرینات از اول خرداد و مسابقات هم از ۲۹ خرداد شروع شود. این مجوز در راستای بازگشایی‌های پلکانی در ورزش و صنوف‌مختلف داده‌شد. امروز تقریبا اکثر صنوف بازگشایی شده‌اند. این‌که این تصمیم عملی شود یا خیرواین‌که به چه شکل عمل شود در گرو تصمیم فدراسیون است.پروتکلی را هم داده‌ایم که وزارت بهداشت آن‌را تصویب کرده است؛ یعنی کسانی که متخصص هستند نظرات فدراسیون فوتبال و فدراسیون پزشکی را هم گرفته‌اند و این پروتکل باید اجرا شود. کشورهای اسپانیا، ایتالیا یا آلمان یا فوتبال را شروع کرده‌ یا می‌خواهند شروع کنند. میزان مرگ‌و‌میر در اسپانیا و ایتالیا ۵ برابر ایران است.»