رونمایی از یک کتاب در هیأت

رونمایی از یک کتاب در هیأت


کتاب‌هایی که با موضوع شهدای مدافع حرم منتشر شده‌اند، اغلب مورد توجه قرار گرفته‌اند. راویتی تازه از جانفشانی تازه مردانی که شده‌اند قهرمان زندگی خیلی‌ها و سرگذشت‌شان هم خوانده می‌شود. کتاب «دخترها بابایی‌اند» که براساس زندگی شهید مدافع حرم، جواد محمدی به روایت خانواده، ‌به همت گروه جهادی کتاب هیأت، انتشارات شهید کاظمی و هیأت فداییان حسین (‌علیه‌السلام) منتشرشده، عصر پنجشنبه با حضور خانواده شهید محمدی، بهزاد دانشگر (نویسنده کتاب)،‌ سردار محمد احمدیان و سیدرضا نریمانی در حرم حضرت زینب بنت‌موسی‌بن‌جعفر (علیه‌السلام) در اصفهان برگزار شد تا مخاطبان این‌دست از آثار با کتاب تازه‌منتشرشده آشنا شده و بروند سراغش.
«دخترها بابایی‌اند» روایتی است پراحساس از زندگی شهید مدافع حرم جواد محمدی که توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده‌است. شهید مدافع حرم جواد محمدی، چهارمین شهید مدافع حرم شهر دُرچه از توابع اصفهان است که پنجشنبه ۱۱ خردادماه ۹۶ به سوریه رفت و سه‌شنبه ۱۶ خردادماه ۹۶ با اصابت گلوله به پا و پهلویش همزمان با ۱۱ ماه مبارک رمضان به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از گذشت ۲۵ روز چشم‌انتظاری، پیدا شد و به وطن بازگشت.
کتاب «دخترها بابایی‌اند» شرحی است از روابط پراحساس و پرعاطفه جواد محمدی و خانواده‌اش و روایتی جذاب از شهیدی که از همان دوره نوجوانی و جوانی، نسبت به وقایع اطرافیانش بی‌تفاوت نبود و تلاش می‌کرد در هر جمعی از اجتماعات خانوادگی قرار می‌گیرد، آنجا را پر از شور و هیجان کند. جوانی که بی‌قرار بود و نمی‌توانست یکجا بند شود. او هرجا و هر زمان که لازم بود برای کسی کاری انجام بدهد، خودش را به آنجا می‌رساند و دست محبت دراز می‌کرد./ فارس