حق با شماست

حق با شماست

 #طرح_ترافیک
گل محمدی از تهران:
شهرداری و وزارت بهداشت نمی‌توانند تصمیمی قاطع درباره طرح ترافیک بگیرند و تصمیم‌های دقیقه نودی درباره طرح ترافیک شهروندان را نگران کرده است.

#جنگل_گچساران
نادری از گچساران:
جنگل‌های گچساران چند روز در آتش سوخت و هیچ‌کدام از مسؤولان آن‌طور که باید دل‌شان به حال شرایط جنگل‌ها نسوخت. چرا منابع طبیعی برای مدیران ما مهم نیست؟

#غیزانیه_آب
بهبانی از خوزستان:
مردم شریف غیزانیه برای تامین آب شرب با مشکل روبه‌رو هستند.‌این انصاف نیست که آنها در کنار چاه‌های نفت زندگی کنند،‌ اما برای نیازهای اولیه زندگی با مشکل رو‌به‌رو باشند.

#بلیت_مترو
لاهوتی از تهران:
قیمت بلیت مترو با توجه به کیفیت خدماتی که مترو ارائه می‌کند، بالاست. واگن‌ها شلوغ است و تهویه برخی واگن‌ها اصلا مناسب نیست.

#ریزگرد_ توفان
امیری از زاهدان:
میزان گرد و غبار در سیستان و بلوچستان بیش از تحمل ساکنان این استان است. از مسؤولان تقاضا دارم به مردم محروم این منطقه که با مشکلات اقتصادی و اجتماعی زیادی دست به گریبان هستند بیشتر کمک کنند.

#اتوبوس_ماسک
بختیاری از تهران:
خیلی از مسافران این روزها بدون ماسک سوار اتوبوس می‌شوند و شخصی نیست به این افراد تذکر بدهد تا فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

#کرونا_شمال
شبستری از قائمشهر:
مسافران بسیاری در چند روز اخیر به شهرهای شمالی کشور سفرکردند‌. متاسفانه بسیاری از آنها فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نمی‌کنند. اگر بیماری کرونا دوباره طغیان کند چه کسی به داد ما می رسد.

#شنا_غریق
قنبری از کرمانشاه:
درنبود امکانات، بسیاری از جوانان برای آب‌تنی وارد مخزن سد‌، رودخانه‌ و استخرهای کشاورزی می‌شوند که همواره برای آنها خطرناک است. از مسؤولان می خواهیم با احداث استخر، این خطر را از جوانان و نوجوانان دور کنند.