ناپدید شدن مرموز نوعروس 15 ساله

ناپدید شدن مرموز نوعروس 15 ساله

نوعروس 15 ساله بعد از مشاجره با شوهرش به‌طور مرموزی ناپدید شد. تحقیقات پلیس آگاهی شهرستان فردیس برای رازگشایی از سرنوشت او آغاز شد.



به گزارش خبرنگار جام‌جم، فاطمه 15 بهار از زندگی‌اش گذشته و یك‌سال می‌شد كه به خانه بخت رفته بود. از چند ماه پیش همراه شوهرش خانه‌اش را عوض كرده و ساكن منظریه كرج شده بودند. او اولین روز مهر امسال به طور مرموزی ناپدید شد و شوهر و خانواده‌اش وقتی خبری از وی پیدا نكردند، به كلانتری اهری رفتند و ماجرای ناپدید شدن او را اطلاع دادند. پرونده‌ای در این باره تشكیل و در دستور كار پلیس آگاهی شهرستان فردیس قرار گرفت تا به رازگشایی از سرنوشت نوعروس گمشده بپردازند. این در حالی بود كه با تحقیق اولیه از شوهر وی معلوم شد روز قبل كمی مشاجره داشته‌اند و بعد وی به محل كارش رفته و روز بعد كه بازگشته ردی از همسرش در خانه نبوده است.
علیرضا، برادر نوعروس گمشده در این باره به جام‌جم گفت: خواهرم فاطمه و شوهرش چند ماه می‌شد كه ساكن محله منظریه كرج شده بودند. من و خانواده‌ام از ماجرای ناپدید شدن خواهرم خبر نداشتیم تا این‌كه اولین روز مهر امسال، دامادمان با ما تماس گرفت و سراغ فاطمه را گرفت. وقتی متوجه شد كه او نزد ما نیامده گفت كه فاطمه ناپدید شده‌است. با شنیدن این موضوع دنیا برسرمان آوار شد. خودمان را به خانه فاطمه رساندیم، اما او در آنجا نبود. زمانی كه با شوهرش حرف زدیم به ما گفت كه روز قبل كمی با فاطمه جر و بحث‌شان شده و او گوشی تلفن‌همراه خواهرم را از وی گرفته است. بعد هم به سركار رفته و روز بعد از پایان شیفت كاری‌اش وقتی به خانه بازگشته اثری از فاطمه نبوده‌است.
 مرد جوان ادامه داد: به كلانتری اهری رفتیم و عكس و مشخصات او را در اختیار ماموران كلانتری قرار دادیم تا برای یافتن وی و اطلاع از سرنوشت خواهرم به ما كمك كنند. علاوه بر آن خودمان هم به پزشكی قانونی، بهزیستی و بیمارستان‌های سطح شهر و اطراف سركشی كردیم، اما ردی از خواهرم نبود. فاطمه دوست و آشنایی نداشت كه نزد وی برود و همیشه خانواده‌ام كنارش بودند و هر مشكلی داشت با من و خانواده‌مان در میان می‌گذاشت. پلیس در حال تحقیق است تا شاید بتواند ردی از سرنوشت خواهرم پیدا كند و به دلنگرانی ما پایان دهد.