ماجراهای «فیل كوچولو» انیمیشن شد

ماجراهای «فیل كوچولو» انیمیشن شد


انیمیشن «فیل كوچولو» در ۲۶ قسمت هفت دقیقه‌ای برای گروه سنی خردسال، هر روز ساعت ۱۲ و 30 دقیقه از شبكه پویا پخش می‌شود.
انیمیشن فیل كوچولو به كارگردانی محسن نظرپور در ۲۶ قسمت هفت دقیقه‌ای و با تكنیك كات‌اوت برای گروه سنی خردسال، در مركز پویانمایی صبا تولید و هر روز ساعت ۱۲ و 30 دقیقه از شبكه پویا پخش می‌شود.
این مجموعه كه به قلم مهناز یزدانی به رشته تحریر درآمده، درباره فیل كوچولو و دوستانش، خرسی، سنجاب، موشی، قناری و ... است كه در جنگلی سرسبز و شاداب زندگی می‌كنند. آنها در هر داستان به كمك هم اتفاقات تازه‌ای را تجربه می‌كنند و چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند.
به گفته كارگردان این مجموعه و به گزارش صبا، مخاطبان اصلی این انیمیشن یعنی كودكان و به‌ویژه خردسالان، با دیدن هر داستان مجموعه می‌توانند با یكی از مهارت‌های زندگی یا یك مفهوم اخلاقی سودمند آشنا شوند. همچنین پیام اصلی موردنظر ما در این سری داستان‌ها، آموختن شیوه صحیح دوستی و برقراری ارتباط با دیگران برای قشر كودك و خردسال است.در این مجموعه، شخصیت منفی به معنای واقعی وجود ندارد. تمام شخصیت‌ها خوب و مهربان هستند و از آنجا كه این انیمیشن برای گروه سنی خردسالان تهیه و تولید شده سعی می‌شود به هدف اصلی خود یعنی آموزش دادن به ساده‌ترین شكل ممكن، آن هم با به‌كارگیری شخصیت‌های مثبت و درنتیجه ارائه تصویری روشن و امیدوارانه از زندگی، توجه ویژه كند.