بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» آماده شد

بازی رایانه‌ای «سفیر عشق» آماده شد


ساخت بازی «سفیر عشق» با روایت داستان حضور حضرت مسلم بن عقیل (ع) در شهر کوفه به‌عنوان سفیر امام حسین (ع) به پایان رسید.سفیر عشق، یک بازی اکشن شمشیری سوم شخص است که با بهره‌مندی از آخرین فناوری‌های روز بازی‌سازی دنیا در تمام حوزه‌ها اعم از مدل‌سازی، ریگ، پویانمایی و … تولیدشده است. شخصیت اول این بازی، یک ایرانی است. او از شیعیان امام علی علیه‌السلام است که پس از شهادت امام حسن مجتبی (ع) به یاری سومین امام شیعیان می‌شتابد. سفیر عشق تلاش دارد برای نخستین بار در یک روایت تعاملی، مخاطبان بازی‌های رایانه‌ای را با فضای تاریخ اسلام از یک منظر جذاب و تأثیرگذار آشنا کند.
بازی سفیر عشق درواقع یک بازی اکشن ماجرایی بزرگ تاریخی است. این بازی روایتی مستندگونه از واقعه عاشورا و حضور مسلم دریکی از شهرهای عراق صدر اسلام یعنی کوفه است و از دید مهران، شخصیت ایرانی داستان اتفاق می‌افتد. با حضور حدود 60 شخصیت، 14‌لوکیشن و 45 دقیقه کات‌سین، این بازی یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های در حال ساخت در جهان اسلام است.
موتور استفاده شده برای توسعه این بازی رایانه‌ای Unreal Engine 4 است که مورداستفاده بزرگ‌ترین شرکت‌های بازی‌سازی جهانی است. تاکنون چهار تبلیغ از بازی سفیر عشق در فضای مجازی منتشرشده که با استقبال علاقه‌مندان حوزه بازی‌های یارانه‌ای نیز روبه‌رو شده است.
همچنین چندی پیش اعلام‌شده بود سالار عقیلی قرار است قطعه‌ای را به‌عنوان تیتراژ سفیر عشق برای این بازی یارانه‌ای بخواند. این قطعه که سفیر عشق نام دارد، همزمان با انتشار نسخه اصلی بازی منتشر
 خواهد شد.  البته اولین بار است که یک خواننده ایرانی برای یک بازی یارانه‌ای اثری را خلق می‌کند و تاکنون سابقه نداشته قطعه‌ای برای بازی رایانه‌ای آن‌هم با اجرای خواننده‌ای مشهور و شناخته‌شده تولید شود. حال باید دید واکنش علاقه‌مندان موسیقی به این حرکت سالار عقیلی چه خواهد بود.