برخورد مرگبار تریلر با خانه

برخورد مرگبار تریلر با خانه

برخورد مهیب تریلر با خانه‌ای در باغکمش پردیس سه کشته و دو مجروح بر جای گذاشت.
عقربه‌های ساعت 10 و 30 دقیقه صبح دوشنبه دهم آذر را نشان می‌داد که ناگهان کنترل تریلر از دست راننده خارج شد. وحشتی به جان راننده 50 ساله و شاگر 38 ساله‌اش افتاد. هر ثانیه بر سرعت تریلر افزود می‌شد و  راننده ناتوان در کنترل آن بود. تریلر مثل اسبی سرکش شیب خیابان را طی کرد و بعد از برخورد با خانه‌ای آرام گرفت.
اهالی محل که با شنیدن صدای مهیب برخورد تریلر با خانه بیرون آمده بودند‌، با صحنه‌ای رو‌به‌رو شدند که شوکه‌شان کرده بود. سریع به کمک سرنشینان تریلر و اهالی خانه رفتند. دقایقی بعد با حضور امدادگران در محل حادثه ، عملیات نجات سرعت گرفت. آتش‌نشانان ابتدا دو سرنشین تریلر را بیرون کشیدند، اما راننده 50‌ساله و کمک راننده بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده بودند.
در زمان حادثه مرد 42 ساله و دو کودک هفت و پنج ساله‌اش در خانه بودند که زیر آوار گرفتار شده بودند. دختر هفت‌ساله وقتی از زیر آوار بیرون کشیده شد، نفس نمی‌کشید و تلاش امدادگران اورژانس برای نجات جان او نتیجه نداد. مرد جوان و کودک دیگرش زنده بودند که توسط بالگرد به بیمارستان امام‌خمینی (ره) منتقل شدند.
 حال مصدومان وخیم است
مجتبی خالدی ، سخنگوی اورژانس کشور در این باره به جام‌جم گفت: حال مرد جوان و کودک پنج ساله وخیم است و پزشکان همه تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند آنها را نجات دهند.
بررسی‌های اولیه کارشناسان نشان داد، سرعت زیاد، انحراف به چپ و کنترل نکردن  خودرو علت این حادثه بوده است.