پرسپولیس مقابل شهرخودرو هت تریک  کرد

یحیی دربی سرخابی را از رحمتی برد

پرسپولیس مقابل شهرخودرو هت تریک کرد

پرسپولیس یحیی گل‌محمدی کم‌کم جان می‌گیرد. سرمربی قرمزها که عالیشاه را بخشیده بود، دیروز از او در ترکیب ثابت تیمش استفاده کرد. آرمان رمضانی، مهاجمی که در نقل‌و‌انتقالات به این تیم ملحق شد هم از ابتدا در ترکیب قرار گرفت. در مقابل سیدمهدی رحمتی بهترین بازیکن خود یعنی قاسمی‌نژاد را در ترکیب شهرخودرو نداشت.
در این بازی مهدی رحمتی سرمربی شهرخودرو به دلیل نداشتن مدرک مربیگری نتوانست مجوز حضور روی نیمکت تیمش را بگیرد.
در نیمه اول این بازی سرد و بی‌روح بود و طرفداران پای تلویزیون آنقدرها به وجد نیامدند. یکی از جدی‌ترین موقعیت‌های بازی را هم آرمان رمضانی هدر داد، وقتی روی اشتباه حریف با 7 متر دروازه و دو مدافع روبه‌رو شد و توپ را به اوت کوبید! در نیمه‌ای که مهاجمان پرسپولیس پردقت نبودند این سیدجلال بود که سرانجام در دقیقه 41 روی ارسال سعید آقایی موفق شد گل برتری تیمش را بزند. در این نیمه سرلک هم یک خطای خشن روی بازیکن شهرخودرو کرد که به اعتقاد تیم مهمان باید در دقیقه 36 از زمین اخراج می‌شد.
در نیمه دوم پرسپولیس بهتر شروع کرد. رمضانی بار دیگر در موقعیت فوق‌العاده‌ای قرار گرفت. یک ارسال و یک فرار او را با گلر حریف تک به تک کرد ولی در کمال ناباوری طرفداران سرخ، توپ را به بالای دروازه زد. شهرخودرو بعد از این اشتباه، کمی جلو کشید. رحمتی در دقیقه 65 دو تعویض در خط هجومی تیمش داشت تا شرایط را تغییر دهد.  در این بین اما دوباره پرسپولیس به موقعیت رسید. دو موقعیت عالی از سوی بشار رسن و نوراللهی هدر رفت. قرمزها که خیلی خطرناک بودند، سرانجام در دقیقه 84 با ضربه محکم احمد نوراللهی به گل دوم رسیدند. پیش از سوت پایان بازی سرلک هم موفق شد سومین گل قرمزها را به ثمر برساند.
 نتایج دیگر بازی‌های دیروز
ماشین‌سازی صفر     گل‌گهر یک
فولاد صفر      آلومینیوم اراک صفر