ویژه‌های رادیو برای 22 بهمن

ویژه‌های رادیو برای 22 بهمن


به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، رادیو ایران با ویژه‌برنامه «روزخوب پیروزی» از ساعت 9 و 30 دقیقه به مدت 2 ساعت و 30 دقیقه با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب شکوهمند مردم ایران و پوشش مراسم یوم‌ا... 22‌بهمن به استقبال جشن پیروزی انقلاب می‌رود.
رادیو تهران ویژه‌برنامه «یوم‌ا...» را از ساعت9 و 50 دقیقه به مدت ۲ ساعت با موضوع بیان دستاورد‌های انقلاب ملت شریف ایران و مقایسه با دوران ستمشاهی و توصیف حال و هوای پایتخت ایران در یوم‌ا... 22‌در ارتباط با گزارشگران سطح شهر، به گوش شنوندگان خود می‌رساند.
رادیو جوان ویژه‌برنامه «میدان آزادی» را از ساعت ۹ صبح به مدت سه ساعت با بیان خاطرات شیرین روز 22‌بهمن از زبان مسؤولان و مروری بر دستاوردها و ارزش‌های اجتماعی انقلاب ضمن پوشش مراسم روز 22‌بهمن روی آنتن می‌برد.
رادیو سلامت با ویژه‌برنامه «مسیر همدلی» از ساعت ۹ صبح به مدت سه ساعت با موضوع مشارکت اجتماعی، مسؤولیت‌پذیری و یاد‌آوری و قدر‌شناسی از کادر درمان و بیان دستاوردهای قابل توجه حوزه سلامت کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به استقبال 22‌بهمن می‌رود.
ویژه‌برنامه «گلبانگ آزادی» از رادیو فرهنگ به مدت 3 ساعت و 30 دقیقه از ساعت 8 و 30 دقیقه با حضور بازیگران و پیشکسوتان هنرمند، گفت‌وگو با مفاخر فرهنگی و بیان بازتاب فرهنگی انقلاب اسلامی در دیگر کشورها پخش می‌شود.
رادیو صبا ویژه‌برنامه «جشن پیروزی» را از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح به مدت 2 ساعت و 30 دقیقه با ایجاد فضایی شاد و مفرح در بیان خاطرات زیبایی انقلاب و ارتباط با مراکز پخش خواهد کرد.
رادیو قرآن با ویژه‌برنامه «فجر نور» به مدت دوساعت از ساعت ۹ صبح، وظیفه همگانی مردم در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان با وحدت و همدلی در سایه ارزش‌های ناب قرآنی در گفت‌وگو با جامعه قرآنی کشور را بررسی می‌کند.
رادیو گفت‌وگو نیز ویژه‌برنامه «در هوای بهمن ماه» را از ساعت ۹ صبح به مدت سه ساعت با پوشش مراسم 22‌بهمن در ارتباط با گزارشگران استان‌ها روی آنتن می‌برد.
ویژه‌برنامه «عطر بهاران» نیز از ساعت
۹ صبح به مدت دو ساعت با موضوع مؤلفه‌ها و راهکارهای تحقق گام دوم انقلاب و بیان دستاورد‌ها در سایه مجاهدت فرهنگی و تمدن‌سازی از رادیو معارف پخش می‌شود.
رادیو نمایش با ویژه‌برنامه «رادیو روزگار» از ساعت ۹ صبح به مدت ۲ ساعت با موضوع بازگویی خاطرات دوران انقلاب با اجرای زنده نمایش‌های رادیویی توسط هنرمندان رادیو به استقبال ۲۲‌بهمن می‌روند.
رادیو ورزش نیز ویژه‌برنامه «میدان پیروزی» را از ساعت ۱۰ صبح به مدت یک ساعت و نیم با موضوع بیان دستاوردها و افتخارات نظام اسلامی در حوزه ورزش و بازگویی خاطرات ورزشکاران مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی را روی آنتن می‌برد.
رادیو پیام و آوا هم با توجه به رسالت خود ویژه‌برنامه «پیام انقلاب» و «آوای انقلاب» را از ساعت ۱۰ صبح به مدت چهار ساعت در قالب مجله‌ای شاد با پخش سرود‌ها و قطعات خاطره‌انگیز انقلابی به استقبال جشن پیروزی انقلاب می‌برد.
رادیو اقتصاد ویژه‌برنامه «اعجاز بزرگ قرن» را در ساعت ۹ صبح به مدت ۲ ساعت و 20 دقیقه با موضوع ایران 1400 و توجه کشورهای منطقه و جهان به پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف با توجه به تحریم‌ها تقدیم شنوندگان رادیو می‌کند.
رادیو ایرانصدا «کتاب گویای چغک» را با موضوع وقایع تاریخی انقلاب اسلامی ایران در شهر مشهد که به زبان مردم کوچه و بازار روایت می‌شود و برگرفته از خاطرات رهبر معظم انقلاب است، به مناسبت این ایام تولید کرده است.