قالیباف: وظیفه مسؤولان گره‌گشایی از کار مردم است

قالیباف: وظیفه مسؤولان گره‌گشایی از کار مردم است


رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز کسانی می‌توانند بگویند دلسوز نظام، انقلاب و مردم هستند که بتوانند گره از کار مردم باز کنند و این وظیفه همه مسؤولان است.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمدباقر قالیباف در مراسم تشییع پیکر شهید امیر سرتیپ خلبان بیرجند بیک‌محمدی در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش با اشاره به این‌که مسؤولان باید باور کنند امروزه در جنگ اقتصادی قرار داریم، گفت: بدون شک سنت‌های الهی تغییر ناپذیرند، بنابراین همان خدایی که در دوران دفاع‌مقدس با ما همراه بود در جنگ اقتصادی نیز همراه‌مان است به شرط آن که درنگ نکنیم و با مجاهدت در این راه تلاش کنیم.
وی با بیان این‌که رزمنده‌ای که دیروز مقابل دشمنان سر فرو نیاورد و امروز بازنشسته شده و در برابر خانواده‌اش شرمنده است و این برای ما باعث شرمساری است، تاکید کرد: امروزه حل مشکلات مردم مجاهدت است. با توجه به وجود امکانات و ظرفیت‌های جوانان می‌توانیم از سختی‌ها خارج شویم به شرط آن که به فرموده امام راحل مبنی بر «ما می‌توانیم» باور داشته باشیم و این ظرفیت‌ها را از دشمن تمنا نکنیم؛ اگر چنین موضوعی محقق شود می‌توانیم بگوییم انقلابی، حزب‌اللهی، مجاهد، خدمتگزار و پیرو شهدا هستیم.