ربودن مرد طلافروش برای اخاذی 10 میلیاردی

ربودن مرد طلافروش برای اخاذی 10 میلیاردی

سه مرد با ربودن طلافروش میانسال قصد اخاذی ده میلیاردی از او را داشتند كه بعد از چهار روز از ترس دستگیری، او را در كنار خیابان رها‌كردند.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، روز‌های پایانی هفته گذشته خانواده‌ای با حضور در پلیس آگاهی تهران از ربوده شدن پدر طلافروش خانواده خبر دادند. 
 شاكی به افسر تحقیق گفت: پدرم در قیطریه زندگی می‌كند و مغازه طلافروشی دارد. ساعت 21 و 30 دقیقه با تعطیل كردن مغازه با آژانس به سمت خانه آمد. چند دقیقه بعد متوجه سر و صدای مردی در مقابل خانه‌مان شدم. وقتی بیرون آمدم از صحبت‌های او متوجه شدم، پدرم مسافرش بوده و سرنشینان یك دستگاه پژو405 در پوشش مامور، پدرم را ربوده‌اند. حدود پنج ساعت بعد مردی زنگ زد و برای آزادی پدرم درخواست ده میلیارد تومان كرد. او تهدید كرد اگر پول را آماده نكنیم، اول انگشت پدرم را قطع می‌كند و بعد او را به قتل می‌رساند.
با شروع تحقیقات پلیسی، 50 مظنون دستگیر شدند كه 47 نفر از آنها آزاد شده و سه نفر شامل یك زن كه مشتری طلافروش بود و یك مرد و یك مرد وكیل كه با او اختلاف و معامله‌هایی داشتند به‌عنوان مهم‌ترین مظنونان در بازداشت ماندند.  چهار روز بعد از ربودن مرد طلافروش، پیكر نیمه‌جان او در میدان نماز اسلامشهر پیدا و به بیمارستان منتقل شد.
مرد گروگان بعد از بهبود حالش در تحقیقات گفت: آدم‌ربایان در این مدت مرا در خانه‌ای نگهداری كرده و چشمانم را بسته بودند. چند بار كتكم زده و تهدید می‌كردند اگر خانواده‌ام پول ندهند مرا می‌كشند. بعد هم پیكر نیمه‌جانم را در كنار خیابان رها كردند.
تحقیقات پلیسی از سه مظنون پرونده و احتمال دست داشتن آنها در این ماجرا ادامه دارد.