نسخه Pdf

کلیک شما

کلیک شما

سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.

 تینا خرسند: 
در نسخه‌های قدیمی ویندوز، مواردی مانند My computer وجود داشتند، ولی با نصب ویندوز 10، این موارد دیگر قابل مشاهده نیستند، چطور می‌توانم این موارد را به سیستم خود اضافه كنم؟ 
 كلیك: 
برای این كار راه بسیار ساده‌ای پیش رو خواهید داشت و باید این مراحل را دنبال كنید:
  1.   منوی استارت را باز كنید.
  2.  Setting  را پیدا كنید.
  3.   روی گزینه Personalization  بزنید.
  4.   سراغ گزینه themes بروید.
  5.   گزینهDesktop icon settings  را انتخاب كنید.
  6.   فهرستی از گزینه‌ها شامل مواردی مثل Computer، recycled bin، User’s files، Control panel وnetwork برای شما قابل انتخاب هستند و می‌توانید با فعال كردن تیك مقابل هر‌یك از این گزینه‌ها، یك دسترسی سریع از آن را روی دسكتاپ خود فعال كنید.
به‌این‌ترتیب گزینه Computer، همان My computer ویندوزهای قدیمی است و می‌توانید با فعال كردن آن، گزینه موردنظر خود را در اختیار داشته باشید. 
همچنین می‌توانید موارد شماره 1  تا 5 را تكرار كرده و سپس با برداشتن تیك مقابل هر مورد، گزینه مورد نظر را در هر زمانی دوباره از كار بیندازید.

 صمد عبدالرزاق: 
آیا روشی وجود دارد كه بتوانم پیام‌های خصوصی ارسال شده برای فردی خاص (دایركت) را در اینستاگرام پاك كنم؟ دستگاه من آیفون 8 است.
 كلیك:
 مسلما برای پاك كردن پیام ارسالی در اینستاگرام روش مناسبی وجود دارد، ولی این كار به یك پیش شرط بسیار مهم نیاز دارد. 
شما تنها می‌توانید پیام‌هایی را پاك كنید كه طرف مقابل شما آنها را ندیده باشد و پس از مشاهده پیام توسط مخاطب شما دیگر امكان پاك كردن آن برای شما وجود نخواهد داشت.
با این تفاسیر می‌توانید برای پاك كردن پیام ارسال شده، مراحل ساده زیر را دنبال كنید:
  1.   بخش پیام‌های خود را باز كرده و متن پیام‌های ارسالی به فردی را كه می‌خواهید پیام ارسال شده به او را پاك كنید، انتخاب كنید.
  2.   روی پیام مدنظر خود كلیك كرده و انگشت خود را برای مدت كوتاهی روی پیام نگه دارید.
  3.   چند گزینه برای شما نمایش داده خواهد شد كه باید از میان آنها گزینه Unsend را انتخاب كنید.
  4.   اقدام خود را تایید كنید تا پیام در صورت داشتن پیش شرط یاد شده حذف شود.
  5. به یاد داشته باشید در صورتی كه یك پیام را پاك كنید، یك اعلان به مخاطب شما ارسال خواهد شد و او از این موضوع كه پیام ارسال شده به او را پاك كرده‌اید، آگاه خواهد شد. به همین دلیل نیز پیشنهاد می‌كنیم كه عاقلانه و با تفكر به افراد پیام دهید تا مجبور به استفاده از این قابلیت نباشید.
روش یاد شده هم برای اندروید و هم دستگاه‌های آیفون و آیپد كه به سیستم‌عامل iOS مجهز هستند، قابل استفاده است.
ضمیمه نوجوانه
تیتر خبرها