ركورد حضور دولتی‌ها در رسانه ملی شكسته شد

ركورد حضور دولتی‌ها در رسانه ملی شكسته شد




 درهفته دولت امسال با طراحی مدیران رسانه ملی ركورد حضور مسؤولان در رادیو و تلویزیون شكسته شد و 978 ساعت و ده دقیقه از بهترین لحظات جدول پخش صداوسیما در اختیار اهالی خیابان پاستور قرار گرفت تا بی‌واسطه دستاوردها و تلاش‌هایشان را برای مردم بیان كنند.
 شبكه‌‌های استانی، بخش‌های خبری و شبكه‌های رادیویی و تلویزیونی سراسری رتبه‌های اول تا چهارم را درروایت تلاش‌های دولت به دست آوردند.
به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در هفته دولت، معاونت سیاسی در بخش‌های مختلف خبری خود بیش از 126 ساعت و 23 دقیقه را به انعكاس خدمات دولت و صحبت‌های دولتمردان اختصاص داد كه در میان آنها بخش‌های مختلف خبری شبكه خبر پیشتازند.
شبكه‌های تلویزیونی سراسری نیز در این هفته 53 ساعت و 15 دقیقه میزبان دولتمردان بوده یا برنامه‌هایی درباره خدمات دولت پخش كرده‌اند كه در میان آنها شبكه سه سیما با 14 ساعت و 30 دقیقه در رأس قرار دارد.
شبكه‌های سراسری معاونت صدا هم در این یك هفته، 89 ساعت و 13 دقیقه از برنامه‌های خود را به قوه مجریه اختصاص دادند كه در میان آنها سهم شبكه رادیویی «گفت‌وگو» با 16 ساعت و 40 دقیقه بیش از سایرشبكه‌ها بوده است.
شبكه‌های تلویزیونی استانی هم در هفته دولت 291 ساعت و 15 دقیقه میزبان دولتمردان بوده یا برنامه‌هایی در زمینه خدمات دولت پخش كرده اند كه در میان آنها شبكه استانی همدان با 26 ساعت و 36 دقیقه ركورددار است.
شبكه‌های رادیویی استانی هم 394 ساعت و 45 دقیقه از بهترین لحظات خود را به بیان خدمات دولت دوازدهم اختصاص داده اند كه در میان رادیوهای استانی، رادیو گلستان با 35 ساعت و 27 دقیقه فعال‌ترین آنها بوده است. شبكه‌های مختلف معاونت برون‌مرزی هم در هفته دولت 20ساعت و 37 دقیقه از برنامه‌های خود را به تلاش‌های دولتمردان اختصاص دادند و گوشه‌هایی از پیشرفت‌های ایران اسلامی را به تصویركشیدند.
رادیوهای برون‌مرزی هم در این هفته دست خالی از بیان دستاوردهای دولت دوازدهم بیرون نیامدند و دو ساعت و 42 دقیقه از برنامه‌های خود را به این موضوع اختصاص دادند. این میزان ساعات فقط مختص برنامه‌هایی است كه برای معاونت پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان قابل احصاء بوده‌اند و ساعات و دقایق فراوانی هم در صدا و هم در سیما وجود دارد كه به هیچ عنوان قابل جمع‌بندی نیست یا در اختیار قوه مجریه یا راوی تلاش‌های دولتمردان در قالب‌های مختلف بوده است.