پول جراحی‌ام 20 میلیون تومان است

شجاعیان: دوست دارم زود برگردم و بازی كنم

پول جراحی‌ام 20 میلیون تومان است

داریوش شجاعیان، هافبك استقلال با مصدومیت پارگی رباط صلیبی روبه‌رو شده و امیدوار است هر چه زودتر بتواند به میادین بازگردد. البته او در حال حاضر با باشگاه استقلال سر یك مساله به مشكل خورده است. فتحی اعلام كرده حاضر نیستند پول عمل جراحی روی رباط صلیبی این بازیكن را پرداخت كنند. در جهان عرف است وقتی بازیكنی آسیب می‌بیند، باشگاه به‌طور كامل هزینه‌های درمان او را تقبل كند. منتهی استقلال مشكل مالی دارد و فتحی تلاش كرده از هزینه‌ها به شدت بكاهد. بازیكنان در حال حاضر با مدیریت باشگاه به مشكل خورده‌اند و می‌گویند از سال گذشته تا به امروز كلی پول در آورده‌اند و چرا باید استقلال همچنان بدون پول باشد؟ آنها از فتحی درباره حق فروش 600 هزار دلاری مجید حسینی، 350 هزار دلاری تیام و یك میلیون دلاری اللهیار صیادمنش سوال كرده‌اند، در حالی كه استقلال هنوز تسویه سال گذشته را انجام نداده و حتی دستمزد وینفرد شفر اخراج شده را هم به طور كامل پرداخت نكرده است. درآمد استقلال از حامی مالی هم در فصل گذشته چیزی حدود 50 میلیارد تومان بود. بازیكنان می‌گویند مگر هزینه باشگاه چقدر بوده كه با وجود این همه درآمد، استقلال همچنان پول ندارد؟! این اعتراض‌ها هم بالا گرفته است. داریوش شجاعیان در حال حاضر یكی از معترضان است و می‌گوید چرا باید هزینه جراحی را از جیبش بدهد.
البته او این روزها ترجیح می‌دهد بیشتر سكوت كند. وقتی دیروز از شجاعیان درباره هزینه عمل جراحی‌اش سوال كردیم، جواب داد: «هزینه‌ای كه پزشكان اعلام كرده‌اند حدود 20میلیون تومان است.» نكته اینجاست كه او برای دومین بار در استقلال رباط پاره كرده است. دفعه قبلی هم باشگاه هزینه درمان این بازیكن را پرداخت نكرد و خودش از جیب داد.
شجاعیان همچنین درباره زمان بازگشتش به فوتبال و همین‌طور وضعیت این روزهایش گفت: «فعلا كه منتظرم ورم پایم بخوابد ولی دوست دارم هر چه زودتر برگردم و بازی كنم. برای هر فوتبالیستی مصدومیت سخت است، مخصوصا مصدومیت رباط‌صلیبی. از نظر روحی شرایط بهتری نسبت به روزهای اول مصدومیت دارم.»