شوهر اسیدپاش پای میزمحاكمه

شوهر اسیدپاش پای میزمحاكمه


مرد جوان که بعد از جدا شدن از همسرش، به تصور ازدواج دوباره همسر سابقش  روی او اسیدپاشیده بود به‌زودی در شعبه دهم دادگاه كیفری یك استان تهران محاکمه می‌شود.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، آبان ماه سال گذشته بود كه صدای فریادهای نرگس 28ساله، تمام كوچه را پر كرده بود. همه چیز در چند ثانیه اتفاق افتاد، اما از آن روز به بعد نرگس دیگر نه كوچه را دید و نه آفتاب را.
زن جوان خیلی سریع به بیمارستان منتقل شد. شدت سوختگی در صورت و لاله گوش و دست‌ها و قسمتی از بدن نرگس به‌شدت بالا بود، اما مهم‌ترین نگرانی در روزهای اول مربوط می‌شد به بینایی مصدوم. چند روز بعد از حادثه پزشكان از كمك به بینایی نرگس قطع امید كردند و حالا نزدیك به یك‌سال است كه نرگس از هر دو چشم نابیناست. نرگس در همان لحظات اول بعد از حادثه در طرح شكایت خود به ماموران پلیس گفت: «هشت سال قبل با همسر سابقم ازدواج كرده بودم و یك پسر شش ساله دارم. سال‌های اول زندگی ما خوب بود، اما زمانی كه همسرم اعتیاد پیدا كرد، دیگر ادامه زندگی برای من سخت شد و تصمیم گرفتم از او جدا شوم. چند وقتی كه از جدایی ما گذشت، همسر سابقم با تصور ازدواج دوباره من، بارها به اسیدپاشی تهدیدم كرد، اما من جدی نگرفتم. روز حادثه وقتی از در خانه پدری‌ام بیرون آمدم، موتورسواری را دیدم كه جلوی در خانه ایستاده بود. تا به خودم آمدم از داخل یك سطل بزرگ مایعی روی سر و صورتم ریخت و فرار كرد. هر چند او كلاه كاسكت بر سر داشت،‌ اما من شك ندارم او همسر سابقم بود.»
ماموران اقدام به دستگیری متهم كردند و همسر سابق نرگس به اسیدپاشی اعتراف كرد. پرونده بعد از طی روال قانونی راهی دادگاه كیفری یك استان تهران شد و متهم به‌زودی در شعبه دهم محاكمه می‌شود.