ــــــــكی؟

ــــــــكی؟

ضبط فصل دوم یكی از مسابقه‌های تلویزیونی به‌زودی شروع می‌شود و در ادامه هم قرار است به‌زودی این برنامه را روی آنتن ببینیم.
چه برنامه‌ای؟ پنج ستاره
از كی شروع می‌شه؟ محمد قنبری تهیه‌كننده این مسابقه می‌گوید: با تكمیل دكور مسابقه كه توسط پیمان قانع طراحی شده است و گزینش متقاضیان، به احتمال زیاد اولین ضبط برنامه را روز پنجشنبه ۳‌بهمن آغاز می‌كنیم.
چطور شركت كنیم؟ متقاضیانی كه مایل به شركت در مسابقه «پنج ستاره» هستند باید از طریق سایت شبكه ۵ وارد صفحه مسابقه شوند كه دو پنجره دارد؛ پنجره شركت‌كنندگان و پنجره تماشاچیان. شركت‌كنندگان در ابتدا باید یك سری ضوابط و شرایط را بپذیرند سپس در آزمون ورودی مسابقه شركت كنند. او اضافه كرد: آزمون ورودی در نظر گرفته شده یك آزمون كاملا استاندارد است. متقاضیان باید در ۲۵‌دقیقه ۵۰ سوالی را كه برای آزمون ورودی در نظر گرفته شده است، جواب بدهند. پس از پایان زمان پاسخگویی سیستم در همان زمان سوالات را تصحیح و نتیجه را اعلام می‌كند. اگر شركت‌كننده به ۶۵ درصد سوالات پاسخ درست داده باشد، پذیرفته شده و ثبت نام خود را تكمیل می‌كند.
به گفته قنبری، در هر قسمت از این مسابقه دو شركت كننده و حداقل صد تماشاچی حضور دارند.
كی پخش می‌شه؟ این تهیه كننده می‌گوید: اگر ضبط برنامه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پیش برود احتمالا از پنجشنبه هفته آینده نیز روی آنتن می‌رویم.
دیگه چی؟ فصل جدید «پنج ستاره» با اجرای حمید گودرزی كه قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه روی آنتن برود، در ۶۸ قسمت تولید می‌شود كه ۱۶ قسمت از این مسابقه برای پخش در ایام نوروز ۹۹ از شبكه پنج سیما در نظر گرفته شده است.