مجیدی و رحمتی رفیق شدند!

شایعات از بازگشت رحمتی به استقلال می‌گویند

مجیدی و رحمتی رفیق شدند!

مهدی رحمتی و فرهاد مجیدی و برخوردشان، همیشه مصداق بارز دوری و دوستی بوده‌است. هر‌از چند‌گاهی با کنایه از خجالت هم درآمده‌اند ولی تلاش نکرده‌اند در رسانه‌ها مقابل هم بایستند. مثلا مجیدی دو‌سال قبل در مصاحبه‌ای از بازیکن‌سالاری در استقلال گفت. خیلی‌ها اعتقاد داشتند منظور او مستقیما مهدی رحمتی بوده‌است. در مقابل رحمتی، حتی حرف کنایه‌آمیزی به فرهاد نگفته اما دوستان نزدیک مهدی می‌دانند موضع او نسبت به مجیدی معمولا موضع مثبتی نبوده‌است. حالا اما به نظر می‌رسد دوستی‌ دوباره برقرار شده و رحمتی و مجیدی در یک جبهه قرار گرفته‌اند. اما چرا؟
 پشت‌پرده حمایت سرآسیابی
مجیدی روزهای سختی را در استقلال سپری می‌کند. خیلی‌ها به انتقاد از او پرداخته‌اند، حتی طرفدارانش. در این شرایط اما مجتبی سرآسیابی، سرمربی شهر‌خودرو که اصلا تیمش با استقلال بازی ندارد، به ناگهان پشت مجیدی در می‌آید و می‌گوید: «شنیدم هواداران خیلی تند علیه ایشان صحبت می‌کردند اما قطعا نباید فراموش کرد که خود استراماچونی هم ابتدای حضورش در استقلال خوب ظاهر نشد.... مجیدی هم بالاخره تیمی که خودش نبسته را مدیریت می‌کند آن هم در شرایطی که دست‌اندازهای بزرگی در باشگاه‌های بزرگ استقلال و پرسپولیس وجود دارد.... خواهشی که به عنوان یک مربی دارم این است که هواداران همه تیم‌ها به‌ویژه پرسپولیس و استقلال پای مربیان‌شان بایستند و به آنها فرصت بدهند و این سرمایه‌های تیمشان را به‌راحتی نسوزانند.»
نباید فراموش کرد که سرآسیابی سرمربی تیمی است که مهدی رحمتی در آن بازی می‌کند و معمولا این مربی مشاوره‌هایش را از دروازه‌بان با‌تجربه‌اش می‌گیرد.
 دلیل رفاقت مهدی و فرهاد
مهدی رحمتی دوست دارد به استقلال بازگردد و فوتبالش را در این باشگاه تمام کند. حالا اگر مجیدی برود و قلعه نویی بیاید، او کوچکترین شانسی برای بازگشت نخواهد داشت. امیر به‌شدت علیه مهدی است، همانطور که رحمتی هم به‌شدت علیه اوست. در صورتی که جواد نکونام هم به نیمکت استقلال برسد رحمتی نمی‌تواند دوباره بازگردد. این دو اختلافات عمیقی از دوره خداحافظی مهدی رحمتی از تیم‌ملی دارند. فقط یک راه می‌ماند؛ ادامه همکاری مجیدی و استقلال. این همان روزنه کوچک بازگشت رحمتی است.  دیروز این شایعه به گوش رسید که فرهاد گویا حتی پیامی مثبت برای بازگشت مهدی رحمتی به او داده است.