آثار شاكردوست روی آنتن

آثار شاكردوست روی آنتن


پس از پشت سر گذاشتن عید سعید قربان و در هفته منتهی به عید بزرگ غدیر خم، این شبكه ژانر منتخب هفتگی خود را به یكی از محبوب‌ترین ژانرها، یعنی كمدی اختصاص داده و در بخش صحنه گران به مرور آثار الناز‌شاكردوست خواهدپرداخت.
این شبكه از شنبه ۱۱ تا جمعه ۱۷ مرداد، ساعت ۱۳ فیلم‌های اون روی زندگی، در شیراز اتفاق افتاد، مهریه، قاتلان پیرمرد، وای آمپول، پاتال و آرزوهای كوچك و افراطی‌ها را روی آنتن می‌برد.
فیلم‌های ویژه تابستان شبكه نمایش به ترتیب: دوری و بازگشت، مثل یك ستاره زندگی كن، بهترین دوست من، زادورا، سلاح، بچه شهری‌ها و گودزیلا از شنبه تا جمعه ساعت ۱۵ پخش می‌شوند.

جنجال بزرگ
فیلم‌بازهای شبكه نمایش می‌توانند یكی از محبوب ترین ژانرهای سینما یعنی ژانر كمدی را از شنبه تا جمعه به ترتیب با تماشای فیلم‌های ایرانی و خارجی شامل: پتسی و بی‌نظم منظم، اخلاقتو خوب كن، موش زبل، مرد آفتابی، احمق و احمق‌تر ۲، آپارتمان شماره ۱۳ و جنجال بزرگ از این شبكه دنبال كنند.
در بخش صحنه گران ( مرور آثار )، الناز شاكردوست، بازیگر سینما و تلویزیون، یك هفته مهمان شبكه نمایش می‌شود.
علاقه‌مندان به بازی این بازیگر می‌توانند از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ به ترتیب فیلم‌های: خدا نزدیك است، فاصله، شبی كه ماه كامل شد، شرط اول، مجردها، كیش و مات و عروس فراری را مشاهده كنند.
سفر به چین
در باكس ساعت ۲۳ این شبكه به ترتیب فیلم خاطره‌انگیز فرار به سوی پیروزی و نیز: یاغی دشت، شاهد نامرئی، تعقیب و گریز، توگو، تصنیف باستر اسكراگز و فیلم سینمایی جدید سفر به چین از شنبه تا جمعه پخش خواهدشد.
 فیلم سفر به چین ( Jouney to China: The Mystery of Iron Mask )به كارگردانی اولگ استپچنكو محصول ۲۰۱۹، جمعه ۱۷ مرداد و در شب عید غدیرخم، در ساعت ۲۳ برای نخستین بار از این شبكه
پخش می‌شود.
داستان سفر به چین در قرن هجدهم جریان دارد و ادامه ماجراجویی‌های تازه جاناتان گرین را دنبال می‌كند. او یك سفر علمی و فوق‌العاده‌ای را انجام می‌دهد و از انگلستان به چین سفر می‌كند و...
چه خبر از فیلم‌های كلاسیك
در كلاسیك هفته پیش رو فیلم‌های بزرگ مرد كوچك، سرافراز، گربه جاسوس، احمق‌ها در آكسفورد و احمق‌ها در دریا( لورل و هاردی )، جاده صاف كن( نورمن ویزدوم )، به خاطر یك مشت دلار (کلینت ایستوود) و ژنرال( باستر كیتون )از شنبه تا جمعه در ساعت یک بامداد از شبكه نمایش پخش می‌شوند.