مرور و عبور

مرور و عبور

تلفن‌همراه، ارزان شد
قیمت انواع گوشی تلفن‌همراه در بازار تهران نسبت به هفته گذشته كاهش یافت. به گزارش واحد مركزی خبر، فروشندگان این گوشی‌ها در تهران علت این كاهش را تحویل دادن سیمكارت‌ صفر شركت مخابرات بدون دریافت شماره سریال گوشی از متقاضیان اعلام كردند.
قیمت برخی از تلفن‌های همراه‌ عبارتند از: اریكسون 1018 سوئدی: 170 هزار تومان / اریكسون تی 18 سوئدی: 70هزار تومان / اریكسون تی 18 سوئدی: 177‌هزار تومان / نوكیا 105: 105 هزار تومان / بنفن فنلاندی: 90 هزار تومان / الكاتل ایزی دی بی: 78‌هزار تومان / پانا سونیك جی دی 90: 180 هزار تومان ( صفحه 4 )



نماینده مجلس، باغ دماوند را مفت خرید
در پی درج خبری در یكی از شماره‌های روزنامه جام‌جم مبنی بر این‌كه باغ 250 میلیونی را به 50 میلیون خریدند، عده‌ای از هموطنان با ارسال نامه و تماس با جام‌جم خواستار معرفی خریدار این باغ شدند. به گزارش جام‌جم، باغ مزبور حدود 5400 متر مساحت داشته و دارای چاه آب، برق سه فاز پرقدرت و یك ساختمان ویلایی مجلل است. این باغ در شهرستان دماوند رو‌به‌روی سه‌راه احمد آباد واقع شده است. این باغ با پلاك ثبتی 109 و جزو اموال یكی از بنیاد‌های دولتی است و بنا به گفته اهالی محل، به دلیل مرغوبیت باغات آن منطقه حداقل قیمت تقریبی آن هر متر بیش از 50 هزار تومان است. بررسی‌های خبرنگار جام‌جم نشان می‌دهد یكی از نمایندگان مجلس ششم، خریدار این باغ است و به‌رغم این‌كه تاكنون تصور می‌شد حدود 50‌میلیون بابت خرید این باغ پرداخته، 25 میلیون آن را تخفیف گرفته است. این نماینده بار اول است كه به مجلس راه ‌یافته و این معامله پرسود را به‌ نام خود ثبت كرده است. یك مقام اجرایی در منطقه به خبرنگار جام‌جم گفت: حداقل قیمت باغ 250 میلیون تومان است. ( صفحه 2)‌




عابدزاده: ماهی 70 هزار تومان حقوق می‌‌گیریم
می‌گویند بیشترین پول را در پرسپولیس می‌گیری؟ اگر حقوق ماهی 70 هزار تومان زیاد است، بگو عابدزاده بیشترین حقوق را می‌گیرد.
پیش پرداخت چطور؟ قراردادم با پرسپولیس در هیات فوتبال هست. بروید،‌ ببینید چقدر گرفتم. در مقایسه با پول‌های میلیونی كه هر تازه واردی می‌‌گیرد من هیچ نگرفتم. نمی‌ترسی از مهدی هاشمی‌نسب گل بخوری؟ به‌جز خدا تا حالا از هیچ‌كس نترسیده‌ام. دروازه‌ و دروازه‌بان را گذاشته‌‌اند برای گل زدن و گل خوردن. مهدی اگر بتواند گل می‌زند. این كه ترس ندارد. ( صفحه 11 )



مریم مقدس مهرماه می‌آید
سریال مریم مقدس، مهرماه سال 80 پخش می‌شود. فیلمبرداری این سریال به كارگردانی شهریار بحرانی پایان یافته و اكنون دوبله آن به سرپرستی خسرو خسروشاهی آغاز شده است.  علی‌اكبری، تهیه‌كننده این سریال به جام‌جم گفت: گویندگان این سریال، خود بازیگران هستند. همزمان با تدوین سریال، یك فیلم‌سینمایی هم از آن مونتاژ می‌شود. موسیقی این اثر را مجید انتظامی می‌سازد. ( صفحه 3)‌




دیوید بکهام  75 میلیون دلاری
تیم فوتبال آث میلان ایتالیا قصد دارد با خرید دیوید بکهام، ستاره تیم فوتبال منچستر یونایتد انگلستان رکورد ارزش خرید بازیکن در تاریخ فوتبال را بشکند.
گالیانی، مدیرعامل باشگاه آث میلان که اکنون در اسپانیا به سر می‌برد به مدیر ورزشی بکهام پیشنهاد قراردادی به ارزش 150 میلیون لیر، معادل 75 میلیون دلار ارائه کرده است.این رقم در جهان فوتبال بی‌نظیر است و بیشتر از ارزش خرید لوئیس فیگو، هافبک پرتغالی تیم رئال مادرید است.آث میلان هم‌چنان حقوق خالص ماهانه بکهام را 740 هزار دلار اعلام کرده که این رقم نیز تاکنون به هیچ بازیکن ایتالیایی پرداخت نشده است‌.