خدا کند پرسپولیس قهرمان آسیا شود

گفت‌وگو با نسیمه غلامی، کاپیتان تیم‌ملی و جدیدترین لژیونر فوتسال ایران

خدا کند پرسپولیس قهرمان آسیا شود

خبری خوب؛ البته می‌گوییم یک افتخار. در روزهایی که همه اخبار حول و حوش کرونا و مرگ می‌چرخد، در شرایطی که تابلوی ایست مقابل خیلی از ورزش‌ها گرفته می ‌شود و در شرایطی که فوتبال و فوتسال بانوان در محاق است، شنیدن این‌که نسیمه غلامی لژیونر شده، ناخودآگاه دل آدم را چنگ می‌زند.کاپیتان پرافتخار ایران که اتفاقا یکی دو سال قبل، همان روزهایی که در بام آسیا ایستاد مهمان جام جم بود. همان زمان از اهداف بلندمدتش می‌گفت. از این‌که نمی‌خواهد دلسرد شود، از این‌که اگر حمایت‌شان کنند آنها می‌توانند پرافتخار باشند. نسیمه و دوستانش پرافتخار شدند، اما کسی حمایت‌شان نکرد. حالا او یکی از لژیونرهای ایران است و قرار است در تیم کویتی الفتات بازی کند. او رویاهای خودش را دنبال می‌کند و آن‌قدر این رویاها برایش دست یافتنی شده که اگر دست دراز کند به خیلی از آنها می‌رسد.

 چه شد لژیونر شدم
من با یکی از بازیکنان تیم الفتات صحبت می‌کردم و در ارتباط بودم. به من پیشنهاد شد به این تیم بروم و قبول کردم. دوست داشتم تجربه جدیدی کسب کنم و الان خوشحالم که اینجا هستم. امیدوارم بتوانم برای ایرانم نماینده خوبی باشم.
 همان‌طور که می‌دانید، کشور کویت خیلی سخت به ما ایرانی‌ها ویزا می‌دهد و این شرایط الان به خاطر کرونا بدتر هم شده است. ولی خدا من را خیلی دوست داشت و کارهایم درست شد. الان هم همه تلاشم را می‌کنم تا نماینده خوبی برای کشورم باشم.
کرونا در کویت خیلی کم است
خدا را شکر اینجا کرونا خیلی کم و مسابقات تیم شروع شده است. البته به خاطر این ویروس هرکسی که وارد کشور کویت می‌شود، باید دو هفته در قرنطینه باشد و من الان در قرنطنیه هستم. در روزهای قرنطینه با مربی در خانه تمرین می‌کردم و به محض باز شدن باشگاه‌ها، هر روز تمرین داشتم. البته با رعایت تمامی موازین و پروتکل‌های بهداشتی. اوایل روزهای کرونا هم تمرین آنلاین داشتم. الان هم هر روز به صورت انفرادی تمرین می‌کنم، به سالن می‌روم و با مربی به صورت خصوصی تمرین هوازی و بدنسازی دارم. البته این بیماری اوضاع را برای همه سخت کرده و شرایط مثل قبل نیست. اما هیچ تاثیری روی اراده من ندارد و تلاش کردم با رعایت همه موازین به تمام کارهای قبلی و تمرین‌هایم برسم. تمرین می‌کنم و اجازه نمی‌دهم از فرم بدنی ایده‌آل خارج شوم. من هدف بزرگی دارم که باید برای آن بجنگم.
گذراندن روزهای کرونایی
ویروس کرونا شرایط زندگی را برای همه سخت کرده است و ما هم از این قضیه مستثنا نیستیم. از صمیم قلبم می‌خواهم این ویروس زودتر از بین برود تا همه به روال زندگی قبلی بازگردند و در آرامش زندگی کنند. این روزها شرایط تمرین و ورزش کردن خیلی متفاوت شده است، ولی من روزهای کرونایی را هم با تمرین می‌گذرانم.
چه خبر از تیم ملی؟
تا این لحظه نه. متاسفانه به خاطر شرایط این بیماری، همه چیز تعطیل شده است حتی اردوهای ملی. ما سال آینده بازی‌های آسیایی در پیش داریم و متاسفانه هنوز هیچ اردویی برگزار نشده است . خوشبختانه تا جایی که من خبر دارم، هیچ یک از ملی‌پوشان هم درگیر این ویروس نشده‌اند، امیدوارم این روند ادامه‌دار هم باشد و همیشه خبر سلامت باشد.
 پرسپولیسی هستم؛ خدا کند قهرمان آسیا شوند
بله، من پرسپولیسی هستم و آرزوی موفقیت برای این تیم دارم. خدا کند پرسپولیس در فینال آسیا بدرخشد و قهرمان شود، چون یک ایران از این مساله خوشحال خواهند شد و قهرمانی پرسپولیس افتخاری برای ایران است.