حق با شماست

حق با شماست

# پردیس-داروخانه 
طاهری از پردیس: 
نبود داروخانه‌های شبانه روزی در تمامی فازهای شهر پردیس مشكلاتی را برای اهالی این شهر به وجود آورده است.

#  میرداماد-تكدیگری 
دریانی از تهران: 
چرا شهرداری اقدامی بابت جمع‌آوری متكدیان بلوار میرداماد انجام نمی‌دهد كه متاسفانه این افراد باعث آزار و اذیت عابران می‌شوند.

#  تخلف -هایپر ماركت 
مظفری از تهران:
برخی كالاها در هایپرماركت‌ها گران‌تر از سوپر ماركت‌ها یا مغازه‌های محلی به‌فروش می‌رسد و مسؤولان توجهی به این گرانی و تخلفات ندارند.

#  جاده - دیزین 
ذاكانی از تهران: 
جاده دیزین به شمشك با وجود تردد زیاد مردم برای حضور در پیست اسكی فاقد امكانات اولیه مانند راهدارخانه و آسفالت مناسب است.

#  خشكبار-گران 
دربندی از تهران: 
با گران شدن ارز در كشور و صادرات خشكبار مانند پسته، خریداران عمده این محصولات اتباع خارجی هستند و با خرید و صادرات آن باعث گرانی بیش از حد خشكبار در كشور شده‌اند.

#  راه -بندان
توكلی از قائمشهر: 
با وجود تبلیغات گسترده درباره افزایش ایمنی و رسیدگی به جاده‌ها در فصول سرد و پیش‌بینی ریزش برف، بازهم با بارش برف اخیر اكثر محورهای ارتباطی بسته شد و ساعت‌ها طول كشید تا بازگشایی شود.

# پایانه -جنوب 
صفایی از تهران: 
پاتوق كردن معتادان و كارتن خواب‌ها در نزدیكی پایانه جنوب علاوه بر رعب و وحشت در بین مردم، چهره این منطقه و شهر را نیز مخدوش كرده است.
جوابیه
در پی درج پیامی در 2 دی 1397 با عنوان «مترو ـ خط سه» مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل مترو تهران با ارسال نمابری اعلام كرد: در راستای رفاه حال شهروندان و مسافران محترم، از روز شنبه هشتم دی سال جاری، فاصله حركت قطارهای خط سه متروی تهران از 9 دقیقه به 7ونیم دقیقه كاهش یافته است. امیدواریم با افزایش امكانات و بهبود وضعیت ناوگان و در نهایت كاهش محدودیت‌ها، رضایت مسافران گرامی مترو بیش از پیش حاصل گردد.