فقط به دنبال قهرمانی سوم هستیم

کمال كامیابی‌نیا در گفت‌و‌گو با جام‌جم:

فقط به دنبال قهرمانی سوم هستیم

كمال كامیابی‌نیا، هافبك تیم فوتبال پرسپولیس همراه این تیم در اردوی قطر مشغول تمرین است. او در اولین بازگشت سرخ‌ها نمی‌تواند تیمش را در جام حذفی مقابل سپیدرود رشت همراهی كند، زیرا بابت درگیری با استنلی كی‌روش مهاجم سپاهان در اصفهان، از سوی كمیته انضباطی با یك جلسه محرومیت مواجه شده است. با این حال كمال پا به پای سایر بازیكنان كار را دنبال می‌كند.

 تمرینات چطور پیش می‌رود؟
روزهای آخر بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم. خدا را شكر بچه‌ها آماده هستند و تمرینات كاملی را پشت سر می‌گذاریم. تمرینات مان در سه بخش انجام شد. بدنسازی در سالن، تمرینات استقامتی و سپس تمرینات تاكتیكی كه در هر سه بخش، اعضای كادرفنی اعتقاد دارند همه بازیكنان در بهترین كیفیت ممكن كار را دنبال كردند.

 پرسپولیس در نیم فصل دوم چه هدفی را دنبال می‌كند؟
مثل دو فصل گذشته در ابتدا دنبال كسب قهرمانی هستیم و پا پس نمی‌كشیم. می‌خواهیم در جام حذفی و لیگ به قهرمانی برسیم و قطعا برای این هدف، سازماندهی كاملی هم داریم. تیم ما، یك تیم كامل است كه در نیم فصل دوم به علت اضافه شدن یاران جدید، این بار برای قهرمانی آسیا با سرعت بیشتری حركت خواهیم كرد.

 اخبار زیادی از شوخی بازیكنان پرسپولیس به تهران رسید. به نظر می‌آید رفاقت داخل تیم بیشتر شده؟
به‌خاطر حضور مربی مهربانی مثل برانكو ایوانكوویچ، همه بازیكنان با بالاترین روحیه ممكن تمرینات را ادامه می‌دهند و باید بگویم حرف‌تان درست بود چون در كنار رقابت و تمرین، ما با یكدیگر زیاد شوخی می‌كنیم تا انگیزه‌های‌مان را نشان بدهیم. همه‌مان عضو یك تیم هستیم و اهداف مشتركی داریم.

 در بازی با سپیدرود نمی‌توانی پرسپولیس را همراهی كنی. چه احساسی بابت این اتفاق داری؟

متاسفانه بدون این‌كه حرف‌های من را بشنوند، فورا برایم یك جلسه محرومیت در نظر گرفتند كه به عقیده خودم اصلا درست نبود با این حال اعتراضی هم نكردم. 
فقط به خاطر مسائلی كه پیش آمد، عصبانی هستم 
چون روی یك صحنه كاملا ساده، مهاجم سپاهان به من 
بی احترامی كرد و به زبان انگلیسی توهین كرد. من هم به او گفتم نباید به این رفتارش ادامه بدهد، اما داور رسید و به هر دو نفرمان كارت قرمز داد. بعد هم كمیته انضباطی 
محروم‌مان كرد.