فصل جدید رادیو با دفتر پاییز

فصل جدید رادیو با دفتر پاییز

حمیدرضا افتخاری، مدیر شبكه رادیویی صبا همزمان با پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع‌الاول، ویژه‌برنامه‌های این شبكه در فصل پاییز را اعلام كرد.
به گزارش روابط‌عمومی رادیو صبا، مدیر شبكه رادیویی صبا برنامه‌های جدید این شبكه را در فصل پاییز معرفی كرد و از تغییرات و به‌روز شدن تعدادی از برنامه‌های شبكه خبر داد.مدیر شبكه صبا در مورد برنامه‌های جدید این شبكه در فصل پاییز گفت: «همزمان با پایان ماه صفر و حلول ماه ربیع‌الاول و آغاز فصل پاییز تغییراتی در جدول پخش برنامه‌های شبكه صورت می‌گیرد كه مهم‌ترین آن، اضافه شدن برنامه‌های جدید است.»
افتخاری افزود: «بیدار شو برنامه صبحگاهی شخصیت‌محوری است كه ساعت 6 و 30 دقیقه با اجرای پرانرژی و بانشاط محسن شاه‌مرادی تقدیم مخاطبان می‌شود. دفتر پاییز برنامه پاییزی جدیدی است كه با اجرای امیرحسین مدرس و تهیه‌كنندگی مژگان فرزین تقدیم مخاطبان می‌شود، در این برنامه با یك مجله ادبی روبه‌رو هستم كه در هر قسمت تورقی بر عاشقانه‌های ادبی كهن و مدرن ادبیات فارسی می‌زند. از دیگر برنامه‌های جدید شبكه می‌توان به لیموترش اشاره كرد كه جایگزین برنامه یخ در بهشت می‌شود. این برنامه با حضور مهدی فرج‌اللهی به عنوان كارشناس مجری و تهیه‌كنندگی مهدی استاداحمد به سمع شنوندگان می‌رسد. لیموترش در این فصل با یك نگاه تعاملی به مخاطبان راهی آنتن می‌شود، با راه‌اندازی سامانه هدهد در سایت شبكه لیموترش که با دریافت متون طنز از طرف مخاطبان و بازخوانی، ویرایش و اضافه كردن آیتم‌های طنزمحور در كنار آن، مثل آیتم‌های معرفی «مشاهیر، طنزستان، تازه‌های طنز و...» تهیه و پخش می‌شود.»
وی افزود: «همچنین برنامه هدهد از 24 مهر در جدول پخش برنامه‌های شبكه قرار می‌گیرد، هدهد از دیگر برنامه‌های تعاملی شبكه است كه براساس تعامل مخاطبان با سایت شبكه طراحی و تولید شده است. این برنامه با پخش قسمت‌هایی از برنامه‌های سایت شبكه به معرفی تولیدات اختصاصی برای سایت شبكه می‌پردازد. مسابقه بیست شو در فصل جدید شرایط ویژه‌ای برای شركت‌كنندگان مسابقه تعریف كرده است، به این صورت است كه شركت‌كننده‌ها باید برای شركت در مسابقه از یك خانواده و دو نسل باشند، مثل پدر و پسر، خواهرزاده و دایی، عمه و برادرزاده ... یعنی شركت‌كننده‌ها باید از نسل‌های متفاوتی باشند.»