نجات خاله و خواهرزاده در شب بارانی پایتخت

نجات خاله و خواهرزاده در شب بارانی پایتخت

مرد 41 ساله وقتی در خیابان متوجه شد زن جوان و دختری 13 ساله داخل نهر آب افتاده‌اند، در اقدامی فداكارانه آنها را نجات داد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، شامگاه پنجشنبه یازدهم آذر امسال، هوای پایتخت سرد و بارانی شده و شدت باران به حدی بود كه باعث شد تا جوی آب در خیابان شیخ‌بهایی تهران سر ریز شود و دختر نوجوانی را تا یك قدمی مرگ پیش ببرد.
مهندس مهدی میرزاپور، شهردار منطقه سه ناحیه یك تهران در این‌باره به جام‌جم گفت: «ساعت 20و 15 دقیقه پنجشنبه در حوالی شیخ‌بهایی مشاهده كردیم، یك خودروی سراتو در كنار جوی آب متوقف شده و زن جوانی فریاد می‌زند كه خواهرزاده‌ام داخل جوی آب افتاده است. سریع به آتش‌نشانی و اورژانس اطلاع دادیم و در همین موقع مردی فداكار وارد عمل شد، اول زن جوان و بعد خواهرزاده نوجوان او را از مرگ نجات داد.»
پدر دختر نوجوان نجات‌یافته از مرگ در این‌باره به جام‌جم گفت: «آن شب دخترم برای خرید از خانه بیرون رفته بود که به دلیل شکستگی لبه جدول تعادلش را از دست داده و داخل جوی آب افتاد. فكر می‌كنم جوی آب بیش از 300 متر  دخترم را  باخودش برده بود كه مرد رهگذری او را نجات داد. دخترم مصدوم‌شده و هنوز در بیمارستان است. مرد فداكار مثل معجره‌ای دخترم را نجات داد.اصغر فرخی 41 ساله با از جان گذشتگی خود، دختر نوجوان را از مرگ نجات داد. او درباره حادثه می‌گوید: «متاهلم و زندگی و كارم در شهرستان میانه است. چند روزی قبل برای خرید وسایل كسب و كارم به تهران آمده و در خانه خواهرم در محله شیخ‌بهایی مهمان بودم. آن شب راهی رستوران شده بودیم كه در ابتدای خیابان حاضری متوجه سقوط زن و دختر نوجوانی به داخل جوی آب شدم. سریع به داخل جوی رفته و ابتدا زن جوان را نجات داده و بعد دنبال دختر نوجوان رفتم، اما پیدایش نكردم. از آب خارج شده و در كنار جوی می‌دویدم و زیر پل‌ها را جست‌وجو می‌كردم. سه متر مانده به كانال آب ملاصدرا، دختر نوجوان را پیدا كردم، به داخل آب رفته و او را بیرون كشیدم. ترسیده بود و می‌‌گفت شما كی هستید؟ گفتم عمویت هستم كه جواب داد شما عمویم نیستید و غریبه‌اید. آرنج، صورت و بدنش آسیب دیده بود و درد می‌كشید. او را تحویل خاله‌اش دادم و به بیمارستان انتقال یافت. به‌زودی به دیدن دختر نوجوان می‌‌روم و یك عینك غواصی برایش هدیه می‌برم.