حق با شماست

حق با شماست

#محدودیت- هوشمند
فراهانی از مشهد:
قرار بود از اول آذر محدودیت‌های هوشمند اجرایی شود و بسیاری از خدمات به افرادی که واکسینه نشده‌اند، ارائه نشود اما در عمل می‌بینیم که هنوز این اتفاق نیفتاده است. کاش وقتی تصمیمی گرفته می‌شود، سر وقت و به‌درستی اجرایی شود؛ مخصوصا در این زمینه که سلامت عمومی همه افراد جامعه به این موضوع گره خورده است.

# بازگشایی-مدارس
شهروندی از تهران:
خوشبختانه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدرسه دخترم به‌صورت کاملا صحیح اجرایی می‌شود و خطر ابتلا به بیماری بسیار کم است؛ این در حالی است که شخصا خیلی به اجرایی‌شدن مسائل بهداشتی خوشبین نبودم ولی این برنامه‌ریزی صحیح از طرف مدیران مدرسه جای تشکر و قدردانی دارد.

#بارندگی-ترافیک
اختیارنژاد از تهران:
با این‌که موضوعی تکراری است ولی واقعا خنده‌دار است که برای رفع آلودگی‌هوا نیاز به باران داریم و به محض بارش باران با مشکلات بیشتری مثل ترافیک و آبگرفتگی معابر روبه‌رو می‌شویم؛ واقعا قرار نیست چنین مشکلاتی که سال‌هاست با آن روبه‌رو هستیم حل شود؟

# میوه- یلدا
اشعری از کرج:
از مسوولان تقاضا دارم در آستانه شب‌یلدا، قیمت برخی از اجناس مناسب این شب به‌خصوص میوه و آجیل را پایین بیاورند تا همه اقشار جامعه بتوانند این شب را در کنار خانواده و با حال خوب
جشن بگیرند.

# شهر_توانیاب
سلمان از تهران:
این روزها همه حرف از طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری می‌زنند و به مشکلات شهر برای مادران و فرزندان‌شان می‌پردازند، در حالی که مشکلاتی که آنها برای تردد در سطح شهر با آن روبه‌رو هستند، برای افراد دارای معلولیت و سالمندان هم صدق می‌کند. کاش توجه به نیازهای ما افراد دارای معلولیت هم در مرکزتوجه مسوولان قرار بگیرد.

# محدودیت-کرونا
قبادی از همدان:
حالا که آمار مبتلایان و فوتی‌های ناشی از کرونا روندی کاهشی دارد، امیدوارم با تصمیمات به‌جا و به‌موقع و محدودیت رفت‌وآمدی نسبت به کشورهایی که دچار سویه جدید کرونا هستند، اجازه ندهیم دوباره سر جای اول‌مان برگردیم.