دشمنان را غافلگیر  و پشیمان خواهیم كرد

یادداشت: امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء

دشمنان را غافلگیر و پشیمان خواهیم كرد

به عقیده بسیاری از اندیشمندان آزادیخواه، نهضت بزرگ انقلاب ایران از رخدادهای مهم و اثرگذار و الگویی بی‌بدیل در دنیا و جهان اسلام در عصر كنونی بود كه جهش فكری و عقیدتی در میان ملت‌ها به شكل نهضت‌های بیداری اسلامی پدید آورد.
جمهوری اسلامی ایران با هدایت بنیانگذار كبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی و در ادامه توسط نایب بر حقش، امام خامنه‌ای عزیز همواره بر اصول الهی استوار بوده و با ایجاد تغییرات بنیادین، همه محرومان جهان را به استقلال فكری و سیاسی و رهایی از یوغ مستكبران و حركت به سمت سعادت واقعی بشری رهنمون و دعوت كرده است. اما از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت‌های استكباری و زیاده‌خواه كه چارچوب‌های فكری آزادیخواهانه انقلاب اسلامی را در تضاد با منافع خود در منطقه و جهان دیدند و خود را گرفتار در گستره ریشه‌های درخت تنومند انقلاب اسلامی حس كردند، به‌دنبال اعمال فشارها و توطئه‌های همه‌جانبه جهت به شكست كشاندن انقلاب بودند.
تحمیل هشت سال جنگ، ایجاد و حمایت از گروه‌های تروریستی، ترور شخصیت‌های انقلابی و علمی اثرگذار در انقلاب، تحریم‌های ظالمانه اقتصادی، تهاجم گسترده فرهنگی و به‌راه انداختن جنگ نرم با بهره‌گیری از ابزارهای قدرتمند رسانه‌ای، گوشه‌ای از خباثت‌ها و جنایات دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی بوده است.
در سال‌های اخیر نیز بدخواهان نظام مقدس ایران اسلامی با دو لبه قیچی توطئه در صددند با جنگ اقتصادی و ایجاد انفعال و نارضایتی فراگیر در كشور، به بازیابی و احیای هیمنه و قدرت و نفوذ از دست رفته و جبران شكست‌های پی‌درپی خود در منطقه و جهان در برابر ملت مقتدر ایران بپردازند. مردم غیور و فداكار ایران اسلامی در 40سال گذشته، با وجود همه مشكلات و مصائب، برای حفظ آرمان‌ها و دستاوردهای بزرگ و ارزشمند انقلاب اسلامی، هزینه‌های كلان جانی و مالی داده‌اند.
این ملت همواره استوار، ثابت‌قدم و تمام‌قد در برابر هر دشمنی كه نیت یا قصد تعدی داشته باشد، ایستادگی خواهد كرد و به حركت خود در مسیر پیشرفت، استقلال‌خواهی و خودكفایی همه‌جانبه ادامه خواهد داد و با تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها و استفاده از ظرفیت‌ها و منافع سرشار ایران اسلامی، حد و مرزی برای تعالی، ارتقا و پویایی نمی‌شناسد.
نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و فرزندان این مرزوبوم در قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا با پشتیبانی و حمایت ملت بزرگوار و هدایت‌های داهیانه فرمانده حكیم و معظم كل قوا، همواره به پیشرفت و خودكفایی در عرصه‌های دفاعی و حفظ اقتدار ملی و تأمین امنیت و آرامش پایدار در شأن ملت بزرگوار ایران، متعهد هستند و به لطف خداوند متعال، مثل همیشه، دشمنان را غافلگیر و پشیمان خواهیم كرد.