پیش‌تولید «تك‌سواران» شروع شد

پیش‌تولید «تك‌سواران» شروع شد

پیش‌تولید سریال «تك‌سواران» به كارگردانی بهرام عظیم‌پور و تهیه‌كنندگی سید علیرضا سبط‌احمدی با بازنویسی فیلمنامه آغاز شد.
به گزارش سیما فیلم؛ سید علیرضا سبط‌احمدی كه از دو ماه پیش تهیه‌كنندگی این سریال را برعهده‌گرفته، گفت: زمانی كه تهیه‌كنندگی تك‌سواران به من واگذار شد فیلمنامه كار نهایی شده بود و اكنون نوشین پیرحیاتی نویسنده این كار مشغول بازنویسی نهایی متن است.
او ادامه داد: در فیلمنامه اولیه بخش‌هایی از كار در تهران، شمال و مناطق مرزی غرب كشور می‌گذشت كه نیاز به بازنویسی داشت و در فیلمنامه نهایی قرار شد تمام داستان در منطقه لرستان و مناطق مرزی غرب كشور بگذرد.
این تهیه‌كننده از شروع پیش‌تولید این كار خبر داد و افزود: با بازیگران مختلفی برای بازی در این مجموعه مذاكره داشتیم كه هنوز با هیچ‌كدام قرارداد منعقد نكردیم و تاكنون تنها حضور بهرام عظیم‌پور به‌عنوان كارگردان در این سریال مشخص‌شده است.
سبط‌احمدی پیش‌تولید این كار را نیازمند حداقل دوماه زمان دانست و گفت: مقدمات ساخت دكور و مکان فیلمبرداری را شروع كردیم زیرا كار در شهرستان‌ها زما‌نبر است و تا پایان سال طول می‌كشد. در نظر داریم پس از تعطیلات نوروز تصویربرداری تك‌سواران را شروع كنیم.
سریال تك‌سواران كاری به سفارش مركز سیما‌فیلم است كه با محوری اجتماعی داستان مقاومت مردم عشایر مرزنشین در برابر تحركات دشمن بعثی و خائنین به كشور در پیش و هنگام جنگ تحمیلی را روایت می‌كند و با شروع جنگ تحمیلی داستان 
آغاز می‌شود.