نسخه Pdf

نكات كلیدی برای بازی موفق در KH3

نكات كلیدی برای بازی موفق در KH3

بدون مقدمه‌چینی برویم سراغ چند‌نكته خوب كه در انجام بهتر بازی
Kingdom Hearts 3 كمك‌تان خواهد كرد:
 مرتب به بخش abilities سر بزنید. شخصیت‌های شما مدام مهارت‌های جدید كسب می‌كنند كه ممكن است خیلی‌هایشان به وضوح به چشم نیایند و بعضی‌هایشان هم به فعالسازی دستی نیاز داشته باشند و حتی بعضی‌ها برای پیشرفت در بازی لازم هستند. پس حتما این مورد را از قلم نیندازید و حواستان به میزان AP مصرفی قابلیت‌های فعال شده هم باشد.


 درگیری شما با دشمنان، حملات قدرتی متعددی را فعال می‌كند كه با زدن LT/RT یا L2/R2 می‌توانید بینشان سوئیچ كنید و قوی‌ترین‌ها را بگذارید برای موقعیت‌های سخت‌تر.


 همیشه در حال پخت و مصرف غذا باشید. پس از این كه آشپزی با رِمی را یاد گرفتید، سعی كنید دائم مواد مختلف را گردآوری و غذاهای مختلف درست كنید. با مصرف غذا، توانایی‌های شخصیت‌های اصلی به‌طور موقت تقویت می‌شود. بنابراین محیط اطراف را زیر و رو كنید؛ جعبه بشكنید، بگردید و هر چه بود بردارید. حواستان به دونالد و گوفی هم باشد، چون شما را از وجود مواد مختلف نزدیك باخبر می‌كنند.


 مجموعه كلیدهایتان را متنوع كنید. همزمان می‌توانید سه Keyblade (شمشیرهای خاص KH) انتخاب كنید. به مرور كه شمشمیرهای بیشتر باز كردید، تركیب‌های مختلف را انتخاب كنید و ببینید كدام تركیب‌ها بهترین عملكرد را دارد. خیلی خوب است كه شمشیرهایی با قابلیت‌های متفاوت داشته باشید. برای مثال، تركیب ضربات میانبرد شمشیر
Favorite Deputy با قابلیت دوربرد 
Shooting Star واقعا به كار می‌آید. این هم بد نیست كه همیشه Kingdom Key را همراه داشته باشید. به‌خصوص كمبوی حالت دومش بسیار به كار می‌آید. 


 همیشه به كارگاه موگل سر بزنید. شاید زیاد وقت ببرد، اما صبوری كنید و هر چه منابع سر راهتان قرار گرفت را جمع كنید. با ارائه منابع سنتز یا تركیب مناسب می‌توانید در كارگاه موگل Keybladeها را ارتقا و قدرت و قابلیت‌های آنها را تا حد قابل توجهی افزایش بدهید. 

​​​​​​​
 چالش‌های عكاسی موگل را پیگیری كنید! هرازگاهی چك كنید ببینید به عكس كدام موجودات نیاز دارد. دنبالش رفته و برایش تهیه كنید تا در ازایش اسلحه‌ای به شما ارائه كند كه به مراتب بهتر از انواع لیست شده در حالت استاندارد است. 
 همه Lucky Emblemها را پیدا كنید. اینها نشان‌های میكی‌ماوس هستند كه با عكاسی از همه‌شان می‌توانید به پایان مخفی بازی دست پیدا كنید. حواستان به دونالد و گوفی باشد. هر وقت به این نشان‌ها نزدیك شوید، مطلع‌تان می‌كنند.