بهروز شعیبی «روایت ناتمام» را كارگردانی می‌كند

بهروز شعیبی «روایت ناتمام» را كارگردانی می‌كند

سیمای مراكز استان‌ها كه در تدارك ساخت چند سریال جدید با حضور كارگردانان شناخته شده سینما و تلویزیون است، به‌تازگی خبر ساخت سریال روایت ناتمام به كارگردانی بهروز شعیبی را اعلام كرده است. 
سیدعباس فاطمی، رئیس مركز سیمای استان‌ها در گفت‌وگو با ایسنا درباره جزئیات روایت ناتمام به كارگردانی بهروز شعیبی گفت: این سریال كه متن آن به اتمام رسیده، در حال حاضر مشكل اسپانسر دارد و با توجه به این‌كه باید حتما ۵۰ درصد بودجه سریال‌ها را از نهادهای بیرونی و استان‌ها تامین كنیم، هنوز این اتفاق نیفتاده است. این مجموعه حدود ۳۰ قسمت و موضوع آن اقتصاد مقاومتی است كه درباره آیت‌ا... نورا... نجفی‌اصفهانی از مهم‌ترین حامیان تولید ملی ساخته می‌شود و نگاهی تاریخی به ۱۳۰ سال قبل دارد. 
رئیس مركز سیمای استان‌ها درباره سریال پوران درخشنده توضیح داد: سریال خانم درخشنده تایید ضمنی شده، اما هنوز قراردادی برای آن نوشته نشده است. طرح سریال درباره زندگی ماه‌شرف خانم قادری مشهور به مستوره اردلان، بانوی شاعر و تاریخ‌نگار كردستان است. 
وی در ادامه درباره وضعیت تولید سریال «سنجرخان» كه پیش از این قرار بود سیدضیاء‌الدین دری آن را بسازد و به محمدحسین لطیفی واگذار شد، توضیح داد: این سریال قرار است تا پایان سال وارد مرحله پیش‌تولید شود و بهار ۹۸ كلید خواهد خورد.
وی همچنین درباره سریال بانوی سردار اظهار كرد: پخش این سریال قرار است پس از ۲۲ بهمن باشد.
فاطمی در پایان از ساخت سریال تقدیر به كارگردانی تاجبخش فناییان خبر داد و گفت: نگارش متن این سریال به اتمام رسیده و قرار است كار اسپانسر آن نهایی شود. این سریال برای استان خراسان شمالی ساخته می‌شود.