شایعه نزدیك به واقعیت؛ رادوشوویچ قهر كرد

شایعه نزدیك به واقعیت؛ رادوشوویچ قهر كرد

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه بان كروات پرسپولیس كه در دیدار برابر سپیدرود این تیم را در جام حذفی همراهی كرد و در دو دیدار بعدی تیم در لیگ برتر جای خود را به علیرضا بیرانوند داد، به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در تمرین امروز غایب بود و خواهان بررسی مشكلات و پرداخت مطالباتش شده است.
باشگاه پرسپولیس بعد از عدم پرداخت مطالبات بازیكنان خارجی خود، پیش از تعطیلات نیم فصل مبلغی به گادوین منشا، بشار رسن و بوژیدار رادوشوویچ پرداخت كرده بود و به آنها وعده داده بود پیش از شروع نیم فصل نیز باقی مطالبات را به آنها بپردازد. در شرایطی كه منشا برای فسخ قراردادش با باشگاه به توافق رسیده و موفق شد مطالبات خود را دریافت كند، این دروازه بان كروات هنوز در این راه ناكام بوده تا امروز به این شكل و با عدم حضور در تمرینات گلایه خود را نشان دهد.
پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه در این خصوص گفت: «بوژیدار امروز در تمرین حضور نیافت اما این‌كه این غیبت به دلیل مشكلات مالی بوده را هنوز اطلاع ندارم و مطمئنا آن را با باشگاه در میان گذاشته است.» با این حال تماس با بوژیدار نیز به نتیجه نرسید و او با رد این تماس نسبت به شایعه شكل گرفته پاسخ نداده است.