بهزیستی پشت دیوار شیشه‌ای

بهزیستی پشت دیوار شیشه‌ای

رئیس سازمان بهزیستی كشور درباره راه‌اندازی سامانه شفافیت سازمان بهزیستی گفت: موضوع شفافیت را در دستور كار قرار دادیم و تمامی قراردادها، موافقت‌نامه‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی كه اشخاص حقیقی و حقوقی با سازمان دارند، در 15 هزار مورد روی سامانه شفافیت بهزیستی بار‌گذاری شده است.
‌به گزارش جام‌جم، وحید قبادی دانا درباره اطلاعاتی كه در سامانه مرتبط با شفافیت و‌ مبارزه با فساد سازمان بهزیستی بارگذاری شده است، افزود‌: بیش از 40 هزار مركز مختلف سازمانی به تفكیك قابل جست‌وجو در این سامانه به نشانی ‌shafaf.behzisti.ir قابل مشاهده هستند و در آینده  اطلاعات تمامی املاك سازمان با مشخصات كامل روی این سامانه قرار خواهند گرفت. وی درباره پرداخت الكترونیك مستمری مددجویان تحت پوشش نیز عنوان كرد: مستمری یك میلیون و 50 هزار مددجو ماهانه به حساب آنان واریز می‌شود. همچنین بسته‌های حمایتی كه در گذشته به شكل سبد كالا به مددجویان تقدیم می‌شد، به صورت نقدی بر روی كارت مددجو واریز می‌شود كه این كار بر عهده وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی است و امیدواریم تا پایان سال این امر محقق شود.
 رئیس سازمان بهزیستی درباره یكسان‌سازی مستمری مددجویان ادامه داد: پشت‌نوبتی‌های بهزیستی در تیر‌ امسال وارد چرخه دریافت مستمری شدند و تنها از محل هدفمندی یارانه‌ها مستمری دریافت می‌كنند .