شكایت از نامادری به خاطر حبس پدر

شكایت از نامادری به خاطر حبس پدر

پسر مقیم انگلستان وقتی نتوانست پدر بیمارش را ببیند، از نامادری‌اش به‌خاطر حبس پدرش در خانه شكایت كرد.
به گزارش جام‌جم، روزهای پایانی هفته گذشته پسر 25 ساله‌ای كه مقیم انگلستان است، با حضور در شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از نامادری 30‌ساله‌اش به‌خاطر حبس پدرش در خانه شكایت كرد.
با دستور بازپرس جنایی، پرونده برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.
شاکی به افسر تحقیق گفت: زمانی كه مادرم فوت شد نزد عمه‌ام به انگلستان رفتم و سال‌هاست آنجا زندگی می‌كنم. مدتی پیش متوجه شدم پدرم بیمار شده و مبتلا به تومور مغزی است. بنابراین تصمیم گرفتم برای ملاقات او به تهران بیایم. از دو ماه پیش كه با خانه و تلفن همراه پدرم كه تاجر 65 ساله‌ای است، تماس می‌گیرم پاسخگو نیست. از طریق دوستانم خواستم آنها برای سركشی بروند و درباره وضع پدرم مرا با خبر كنند که اعلام كردند نامادری‌ام اجازه ورود آنها را به خانه ویلایی پدرم نداده و مدعی بود پدرم به خارج از كشور سفر كرده است. دل‌نگران وضع پدرم شدم و تصمیم گرفتم خودم از انگلستان به تهران سفر كنم، اما زمانی كه مقابل خانه پدری‌ام رفتم، نامادری 30ساله‌ام اجازه ورود نداد و مدعی شد پدرم بیمار بوده و دیگر در این خانه زندگی نمی‌كند و خبری از وی ندارد. از طریق همسایه‌ها متوجه شدم این زن دروغ می‌گوید و پدرم در خانه است.
با توجه به گفته‌های پسر جوان، نامادری و پدر او برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی فراخوانده شدند. پدر خانواده گفت: من چون بیمارم و تومور مغزی دارم، باید استراحت می‌كردم تا حالم بهتر شود. خبر نداشتم پسرم برای دیدنم  به ایران آمده است.
نامادری شاكی هم گفت: شوهرم تومور مغزی دارد و عمل كرده است. پزشكان گفته‌اند كه 9 ماه بیشتر زنده نیست. پسر همسرم در این مدت مقابل خانه نیامده است.
در ادامه ماموران به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند كه معلوم شد شاكی بارها برای دیدن پدرش به خانه ویلایی رفته، اما نامادری اجازه ورود نداده است.
تحقیقات از نامادری شاكی برای مشخص شدن این‌كه چرا او شوهرش را غیرقانونی حبس كرده تا پسرش را ملاقات نكند، ادامه دارد.