حق با شماست

حق با شماست

# کمک - اجباری
رضایی از تهران:
چرا مدیران مدارس از اولیا به هر بهانه‌ای مبالغی درخواست می‌كنند و در صورت پرداخت نكردن به روش‌های متفاوت، سعی در آزار و اذیت خانواده‌ و دانش‌آموز دارند.

#جاده - کرند
مغانی از گرمسار:
جاده كرند واقع در ورودی شرقی گرمسار بیش از چهار ماه است كه مسدود شده و خودروها مجبورند از این مسیر كه پر از چاله است تردد کنند. چرا به این جاده رسیدگی نمی‌شود؟

# وانت _ دوره‌گرد
نوروزی از تهران:
وانت‌بارهایی كه اقدام به‌فروش میوه‌ و سایر مایحتاج عمومی در خیابان اصلی محله 20متری شمشیری می‌‌کنند باعث سلب آسایش شهروندان شده‌اند.

#خودرو - گرانی
یوسف‌زاده از مشهد:
پیش‌فروش خــــــــــــودرو توســــــــط خودروسازان نه‌‌تنها در كاهش قیمت بی‌فایده بود بلكه قیمت خودرو در بازار آزاد را نیز افزایش داد به طوری كه قیمت پراید به 50میلیون تومان رسیده است. این درحالی است که تعطیلات نوروز نیز در پیش است و بی کیفیتی خودروها هنگام تصادف سبب  مرگ مسافران می شود.

#ایثارگر - حمایت
امیری از سقز:
ایثارگر و جانباز دفاع مقدس هستم كه وضعیت معیشتی نامناسبی دارم و از پس هزینه‌های درمانی و مایحتاج خانواده خود برنمی‌آیم و از سوی هیچ سازمانی حمایت نمی‌شوم.

#دارو - کیفیت
رستمی از تهران:
در دو  سه ماه اخیر، داروهای ساخت داخل، علاوه بر این‌كه قیمت‌شان چند برابر شده است، متاسفانه از طرفی دیگر، اثربخشی این داروها بسیار كم شده است و این یعنی كیفیت داروهای ایرانی بسیار پایین آمده است.