شناسایی راننده پژو مرگ

شناسایی راننده پژو مرگ

پسر جوان كه چند روز بعد از گرفتن گواهینامه با زنی تصادف كرده و مرگ او را رقم زده بود، پس از فرار از صحنه تصادف شناسایی و روانه زندان شد.
به گزارش جام‌جم، 27 دی‌ماه امسال ماموران كلانتری شهرك قدس تهران در جریان تصادف زن 43 ساله‌ای با یك دستگاه پژو 206 در چهارراه سرو قرار گرفتند. راننده خودرو پس از این تصادف از محل متواری و زن مجروح به بیمارستان منتقل شده بود.
تحقیقات در این باره ادامه داشت تا این‌كه 13 روز بعد از بیمارستان خبر رسید زن مجروح بر اثر شدت صدمات وارده جان باخته است.
با مرگ زن عابر پرونده برای رسیدگی به اداره ویژه قتل تهران ارسال شد كه كارآگاهان با بررسی دوربین‌های مداربسته شماره پلاك خودرو و مالك آن به نام محمدرضا 30 ساله را شناسایی كردند. با دستور قضایی محمدرضا دستگیر شد و در تحقیقات عنوان كرد؛ خودرو را 30 مرداد به صورت وكالتی به فردی به نام حمید فروخته و در این مدت اقدامی برای تعویض پلاك نكرده است.
حمید نیز دستگیر و مدعی شد خودرو را به صورت وكالتی به دامادش به نام علیرضا فروخته است.
علیرضا به اداره دهم احضار شد و در تحقیقات با تكذیب اظهارات حمید گفت: من خودرو را یكم بهمن برای پدرم خریدم و در زمان حادثه خودرو در اختیار ما نبوده و از موضوع تصادف اطلاعی ندارم.
در شرایطی كه هر سه متهم منكر دخالت در تصادف بودند،در شاخه‌ای از تحقیقات مشخص شد، خودرو درزمان تصادف در اختیار پسر 18 ساله علیرضا به نام مرتضی بوده است. همچنین ماموران دریافتند، خودرو پس از تصادف به یك مغازه تعویض شیشه در سعادت‌آباد منتقل و در آنجا شیشه جلوی خودرو تعویض شده بود.
صاحب مغازه در اظهاراتش گفت: اواخر دی‌ماه برای تعویض شیشه یك خودرو ۲۰۶ به آدرس خانه‌ای در منطقه سعادت‌آباد رفته و شیشه جلو یك دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ سفیدرنگ را تعویض كردم. افراد حاضر در محل مدعی بودند خودرو چند روز قبل در اختیار پسرشان بوده كه در درگیری با افرادی ناشناس این اتفاق رخ داده است.
او با مشاهده تصاویر مظنونان پرونده، مرتضی را به عنوان راننده خودرو معرفی كرد. با دستگیری مرتضی او در بازجویی‌ها به جرمش اعتراف كرد و گفت: روز حادثه قرار بود دنبال برادرم در میدان شهرداری بروم. در چهارراه سرو بعد از سبز شدن چراغ قصد سبقت از خودرویی را داشتم كه با زنی تصادف كردم. به خاطر این‌كه تازه گواهینامه گرفته بودم، ترسیدم و از محل فرار كردم.
سرهنگ كارآگاه علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف صریح متهم، قرار قانونی از سوی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه ۳۲ تهران صادر و پسر جوان به زندان معرفی شد.