خواسته شوم مزاحم اینستاگرامی

خواسته شوم مزاحم اینستاگرامی

پسر جوان كه برای رسیدن به خواسته شوم خود، دختر جوان را در اینستاگرام تهدید كرده بود با ردیابی‌های پلیس فتا دستگیر شد.
به گزارش جام‌جم، اوایل اسفند امسال دختر جوانی به نام تینا با مراجعه به پلیس فتای تهران با طرح شكایتی گفت: چندی قبل پسر جوانی با ورود به صفحه شخصی‌ام در شبكه اجتماعی اینستاگرام ابتدا پیشنهاد دوستی را مطرح كرد كه توجهی به این درخواست نكردم. مدتی گذشت اما پسر جوان دست بردار نبود شروع به ارسال پیام‌های نامتعارف و پیشنهادهای شوم كرد تا این‌كه وارد مرحله تهدید شد.
تیم كارشناسان پلیس فتا پس از تحقیقات ابتدایی پی بردند دختر جوان هیچ شناختی نسبت به پسر جوان ندارد و تصویر او را فقط در اینستاگرام مشاهده كرده است. در حالی كه هیچ سرنخی از متهم در دست نبود، ماموران پلیس فتا توانستند پسر جوان به نام میثم ۳۱ ساله را شناسایی كنند. پسر جوان ابتدا مدعی بود ،بی‌گناه است اما وقتی در برابر مدارك
 بر علیه خودش قرار گرفت، گفت: هیچ شناختی از دختر جوان نداشتم. پس از مشاهده عكسش در اینستاگرام شروع به چت كردم و درخواست دوستی و درخواست‌های شوم دادم اما بی فایده بود، به همین خاطر تعدادی از عكس‌های دختر جوان را برداشتم و با تهدید برایش ارسال كردم و گفتم اگر پیشنهادم را قبول نكند تصاویرش را با تهمت‌های سیاه در فضای مجازی منتشر می‌كنم كه پیشنهادم را نپذیرفت .خودم هم نمی‌دانم چرا او را تهدید كردم و از كار خودم پشیمانم.
سرهنگ تورج كاظمی، رئیس پلیس فتای تهران در این باره گفت: پرونده پس از تكمیل و جمع‌آوری مستندات لازم به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای ارسال شد.